رم گوگل پیکسل 7a و جزئیات فضای ذخیره‌سازی آنلاین به بیرون درز کرد


Google Pixel 7a – جانشین ظاهراً Pixel 6a – مدتی است که در میان شایعات قرار دارد. اخیراً یک ویدیوی عملی در وب منتشر شده است که مشخصات طراحی و نمایش آن را فاش می کند. اکنون، یک نشت جدید به جزئیات حافظه رم و فضای ذخیره سازی گوشی اشاره می کند. گوگل پیکسل 7a با 8 گیگابایت رم DDR5 و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. Pixel 6a دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است، در حالی که وانیلی پیکسل 7 دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

چند روز پیش، ویدیوی عملی گوگل پیکسل 7a توسط یک گروه فیس بوک فاش شد. اخیراً، مشاور شناخته شده @chunvn8888 در توییتر ادعاها که گوگل واحد نمونه اولیه سرکش را قفل کرده است. اسکرین شات های ارسال شده توسط تیتر، منوی فست بوت را نشان می دهد و رم و ظرفیت های ذخیره سازی دستگاه را نشان می دهد. گفته می‌شود که Google Pixel 7a دارای 8 گیگابایت رم DDR5 و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. اگر این شایعه ارزشی داشته باشد، پس ارتقای حافظه 6 گیگابایتی پیکسل 6a خواهد بود. منوی فست‌بوت همچنین نام رمز “lynx” را نشان می‌دهد که گفته می‌شود متعلق به پیکسل 7a است.

ویدیوی عملی که قبلاً فاش شد، طراحی کامل گوشی ادعایی را با زبان طراحی مشابه مدل قبلی خود یعنی Pixel 6a پیشنهاد می‌کرد. با حاشیه‌های ضخیم و یک بریدگی سوراخ‌دار در مرکز نشان داده شد. گفته می شود نمایشگر پیکسل 7a نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. پشتیبانی از دو سیم کارت و دوربین دوگانه پشتی را نیز پیشنهاد می کند.

گزارش‌های گذشته حاکی از آن بود که Google Pixel 7a در ماه می و در جریان کنفرانس سالانه I/O این شرکت راه‌اندازی می‌شود. انتظار می رود که این گوشی با صفحه نمایش 90 هرتزی OLED 1080p سامسونگ عرضه شود. گفته می شود که تنظیمات دوربین دوگانه پشتی شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی است. انتظار می رود Tensor G2 SoC گوگل به همراه یک تراشه کوالکام قدرت این دستگاه را تامین کند. گفته می شود که از شارژ بی سیم 5 واتی نیز پشتیبانی می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.

تاریخ انتشار Black Panther: Wakanda Forever Disney+ Hotstar برای 1 فوریه تعیین شد


CES 2023: Snapdragon Ride Flex SoC for Assisted Driving، سرگرمی توسط کوالکام رونمایی شد

ویدیوی برگزیده روز

CES 2023: اعلامیه های بزرگ از اینتل، انویدیا، سامسونگ و غیره.





منبع