تبلیغات یادآوری اینستاگرام، آزمایش تبلیغات در نتایج جستجو: همه جزئیات


اینستاگرام یک ویژگی جدید Reminder Ads را در تبلیغات به همراه آزمایش ویژگی دیگری برای آوردن تبلیغات به دسته بندی نتایج جستجو ارائه می کند. تبلیغات و اشتراک دو شکل اصلی درآمد برای این پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند. متا اخیراً یک سرویس اشتراک پولی در ایالات متحده به نام Meta Verified معرفی کرده است. به نظر می رسد، اینستاگرام رایگان به شدت به سمت تبلیغ تبلیغ کنندگان و ادغام تبلیغات در فید خود گرایش داشته است. هر دو ویژگی جدیدی که سایت رسانه اجتماعی متعلق به متا معرفی کرد، بر تقویت تبلیغات در پلتفرم خود نیز تمرکز دارد.

اینستاگرام در یک پست وبلاگی اشاره کرد که اخیرا با برندهایی مانند Starz همکاری کرده اند تا فرمت تبلیغات جدیدی را آزمایش کنند که راه را برای کسب و کارها برای اعلام، یادآوری و اطلاع رسانی به مردم در مورد رویدادها یا راه اندازی های آتی ساده می کند. آگهی‌های یادآوری به‌عنوان یک گزینه فید برای همه تبلیغ‌کنندگان عرضه می‌شود. هدف این ویژگی کمک به تبلیغ‌کنندگان در افزایش آگاهی، پیش‌بینی و توجه به رویدادهای آینده‌شان مانند راه‌اندازی، اولین نمایش و غیره است.

کاربران می توانند برای یادآوری ها با استفاده از a ثبت نام کنند به من یادآوری کن را فشار دهید و از بین سه گزینه مختلف اعلان از اینستاگرام انتخاب کنید – یک روز قبل از رویداد، 15 دقیقه قبل از رویداد، و در زمان خود رویداد. پس از انتخاب، کاربر یک اعلان فشار از برنامه در زمان تعیین شده قبلی به عنوان یادآور دریافت می کند.

اینستاگرام اضافه کرد که در حال آزمایش ویژگی دیگری هستند که تبلیغات را در نتایج جستجوی کاربران نمایش می دهد. به گفته این شرکت، هنگامی که افراد روی یک پست از نتایج جستجو ضربه می زنند، تبلیغات مرتبط در فید ظاهر می شود که می توانند در آن حرکت کنند. پلتفرم رسانه های اجتماعی به دنبال ارائه این ویژگی در سطح جهانی در ماه های آینده است. کاربران می توانند با مشاهده a، بین تبلیغات و پست های معمولی تفاوت قائل شوند حمایت مالی شد برچسب زیر دسته پروفایل

همچنین اخیراً گزارش شده است که اینستاگرام در حال آزمایش بتا قابلیتی است که مواردی را که اخیراً بین کاربران در صفحه پیام دایرکت به اشتراک گذاشته شده را نشان می دهد. ظاهراً هدف از این کار آسان‌تر کردن دسترسی و اشتراک‌گذاری مجدد موارد قبلی و مکرر اشتراک‌گذاری شده با سایر حساب‌های موجود در فهرست دنبال‌شده افراد است.


Oppo Find N2 Flip که به تازگی راه اندازی شده است، اولین گوشی تاشوی این شرکت است که در هند معرفی شده است. اما آیا آن چیزی که برای رقابت با Samsung Galaxy Z Flip 4 لازم است را دارد؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

«لحظه آیفون هوش مصنوعی» انویدیا ابرکامپیوترهای پشت ChatGPT را با قیمت 37000 دلار در ماه به مشاغل اجاره می‌دهد.





منبع