گوگل از عموم مردم دعوت می کند تا درایو بارد، چالش گر ChatGPT خود را آزمایش کنند

«ChatGPT واقعاً به اعصاب گوگل ضربه زد. او به TechNewsWorld گفت: این یک تهدید وجودی برای جستجوی گوگل است.

سرعت محتاطانه

او گفت: «این تصور را تقویت می‌کند که بارد برای بهترین زمان آماده نیست. اما اگر این تصور را کنار بگذاریم، احتمالاً این یک حرکت عاقلانه از جانب گوگل است، زیرا انتشار متناوب به آن‌ها اجازه می‌دهد تا باگ‌ها را به روشی سنجیده و عمدی برطرف کنند، که چیز خوبی است.»

راب اندرل، رئیس و تحلیلگر اصلی گروه Enderle گفت: «گوگل اکنون در وحشت است که مایکروسافت آنها را در بازار شکست داده است، و آنها کاربران را از بین می برند، که آنها را در یک طرز فکر آماده یا نه اینجا قرار می دهد. یک شرکت خدمات مشاوره در Bend، Ore.

Vena افزود که ایجاد یک لیست انتظار در حالی که سرعت عرضه کامل Bard را کاهش می دهد می تواند برای محصول مفید باشد.

Hsiao و Collins خاطرنشان کردند که در حال حاضر، Bard از یک نسخه سبک وزن و بهینه شده از مدل زبان بزرگ تحقیقاتی گوگل LaMDA پشتیبانی می کند، اما این پیشنهاد به مرور زمان با مدل های جدیدتر و توانمندتر به روز می شود.

به طور کلی، او افزود، گوگل در مورد پیام رسانی و ارائه خود در مورد Bard بیشتر از مایکروسافت در مورد Bing محتاط است.

او گفت: «بینگ جسورتر است. مایکروسافت چیز کمتری برای از دست دادن دارد و مشتاق است که چت هوش مصنوعی را به عنوان یک تکامل یافته از Bing بپذیرد.

علیرغم فشار برای از بین بردن شکاف با مایکروسافت، نرخ توسعه Bard همچنان محفوظ است.

وینا خاطرنشان کرد که در این مرحله، آسیب ناشی از این تصور که گوگل از مایکروسافت عقب است، تمام شده است، بنابراین گوگل عاقلانه خواهد بود که از منابع خود برای تبدیل Bard به بهترین ابزار در بازار استفاده کند و دیگر نگران اولین بودن نباشد.

ChatGPT در مقابل LaMDA

تبلیغات

راهنمای تصمیم گیرندگان ContactBabel را بخوانید

همین چند وقت پیش، آن‌ها متقاعد شدند که به آمادگی نزدیک نیست و به نظر می‌رسد که منابع آن را کاهش می‌دهد، بنابراین بعید است که واقعاً آماده باشد، اما اکنون به پاسخ نیاز دارند و به وضوح ریسک بزرگی برای جلوگیری از آن می‌کنند. او به TechNewsWorld گفت.

سیسی هسیائو، معاون بخش محصولات گوگل و الی کالینز، معاون تحقیقات، در وبلاگی از شرکت نوشتند: “امروز ما شروع به باز کردن دسترسی به Bard کردیم، آزمایش اولیه ای که به شما امکان می دهد با هوش مصنوعی مولد همکاری کنید.”

آنها توضیح دادند که از بارد می توان برای افزایش بهره وری، تسریع تولید ایده ها و برانگیختن کنجکاوی استفاده کرد.

گوگل سه شنبه رقیب ChatGPT خود Bard را در ایالات متحده و بریتانیا به روی عموم باز کرد، اگرچه دسترسی به لیست انتظار نیاز دارد.

از زمانی که گوگل در ماه فوریه Bard را به جهانیان معرفی کرد، این شرکت تلاش کرده است تا با مایکروسافت که ویژگی‌های هوش مصنوعی را با سرعتی بسیار بالا در محصولات خود معرفی می‌کند، بازی کند.

او به TechNewsWorld گفت: “آنها احساس می کنند اگر Bard به طور گسترده در دسترس باشد و از ریل خارج شود، چیزهای بیشتری برای از دست دادن به عنوان یک نام تجاری دارند.”

او ادامه داد: «برای گوگل، به نظر می‌رسد این بیشتر یک افزونه جدید است که با گذشت زمان بهبود می‌یابد. آنها آن را به عنوان یک جایگزین جستجو کم اهمیت جلوه می دهند. این تا حدی برای شرطی کردن انتظارات کاربران و شکل دادن به برداشت های گسترده تر از بازار است.”



منبع

بارد به عنوان یک دستیار شخصی بهتر عمل می‌کند، اما در کارهای تحلیلی عمیق، مانند دادن مجموعه‌ای از یادداشت‌های وصله‌ای از یک بازی ویدیویی و پرسیدن اینکه چگونه وضعیت بازی را تغییر می‌دهد یا از آن می‌خواهد که یک بازی را تجزیه و تحلیل کند، به خوبی عمل نمی‌کند. رونوشت دادگاه عالی،» او به TechNewsWorld گفت.

پاسخ های متعدد به پرس و جوها

او افزود: «مایکروسافت با استفاده از هوش مصنوعی در آفیس، راه اندازی مشابهی دارد.

آنها خاطرنشان کردند: «ما تاکنون با آزمایش بارد چیزهای زیادی یاد گرفته‌ایم، و قدم مهم بعدی در بهبود آن، دریافت بازخورد از افراد بیشتر است.»

تبلیغات

راهنمای تصمیم گیرندگان ContactBabel را بخوانید

گرگ استرلینگ، یکی از بنیانگذاران Near Media، یک وب سایت خبری، تفسیری و تحلیلی، اظهار داشت: «سرعت گوگل تا حدودی محتاط تر از مایکروسافت است.

این زوج افزودند: «کار ما در Bard بر اساس اصول هوش مصنوعی ما هدایت می‌شود و ما همچنان بر کیفیت و ایمنی تمرکز می‌کنیم. ما از بازخورد و ارزیابی انسانی برای بهبود سیستم‌های خود استفاده می‌کنیم، و همچنین حفاظ‌هایی مانند محدود کردن تعداد تبادلات در یک گفتگو ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم تعاملات مفید و موضوعی را حفظ کنیم.»

تعقیب ردموند

استرلینگ اظهار داشت که لیست انتظار هدف دیگری نیز دارد. او گفت: “آنها سعی می کنند با محدود کردن دسترسی، کنترل کنند که چه کسی دسترسی دارد و چگونه گفتگو در اطراف بارد اتفاق می افتد.” “اما انصافاً، اغلب این روشی است که محصولات فناوری عرضه می شوند.”


استرلینگ خاطرنشان کرد، در حالی که ارائه پیش نویس های متعدد به مصرف کنندگان حق انتخاب و اطلاعات بیشتری می دهد، به نظر می رسد که مانعی در برابر انتقاد کاربران باشد.

مدیران گوگل اذعان کردند که در حالی که مدل های زبان بزرگ یک فناوری هیجان انگیز هستند، اما بدون ایراد نیستند. آنها ادامه دادند، از آنجایی که آنها از طیف گسترده ای از اطلاعاتی که منعکس کننده تعصبات و کلیشه های دنیای واقعی هستند، یاد می گیرند، گاهی اوقات در خروجی های آنها ظاهر می شود. و می توانند اطلاعات نادرست، گمراه کننده یا نادرست را در حالی که با اطمینان ارائه می کنند ارائه کنند.

مارک ان. ونا، رئیس و تحلیلگر اصلی در SmartTech Research در سن خوزه، کالیفرنیا، اظهار داشت که بدون شک گوگل در حالت تطبیق است.

راس روبین، تحلیلگر اصلی در Reticle Research، یک شرکت مشاوره فناوری مصرف‌کننده، اظهار داشت: گوگل سال‌ها در مورد هوش مصنوعی و کار یادگیری ماشینی خود صحبت کرده است، اما تا به حال، تنها به روش‌های بسیار محدودی به دست مصرف‌کننده رسیده است. شهر نیویورک.

ویل دافیلد، تحلیلگر سیاسی در این باره می گوید: «بارد به اندازه GPT-4 که ​​OpenAI اخیراً منتشر کرد، به نظر نمی رسد، اما از آنجایی که به اینترنت متصل است، تفاوتی در آنچه می تواند برای پاسخ به سؤالات به آن تکیه کند، ایجاد می کند. موسسه کاتو، یک اندیشکده واشنگتن دی سی.

Vena توضیح داد که LaMDA به طور خاص برای مکالمات زبان طبیعی طراحی شده است و هدف آن این است که نسبت به مدل‌های زبان قبلی بیشتر از متن آگاه باشد. این برنامه در طیف متنوعی از موضوعات آموزش داده شد و به طور بالقوه می‌توان از آن در برنامه‌های مکالمه‌ای مختلف، مانند ربات‌های گفتگو، دستیارهای صوتی و ابزارهای خدمات مشتری استفاده کرد.

روبین توضیح داد که Bard به آرامی عرضه می شود زیرا گوگل موقعیت غالب در بازار دارد و می خواهد چت بات را به عنوان ادامه محصول جستجوی موجود خود قرار دهد.

او به TechNewsWorld گفت: «من فکر می‌کنم گوگل تحت فشار شدید بازار است تا بارد را در اسرع وقت وارد بازار اصلی کند، زیرا تا حدودی این تصور وجود دارد که آنها توسط استقبال بازار ChatGPT غافلگیر شده‌اند.