تریلر فیلم Gran Turismo زوایای دوربین را مستقیماً از بازی پلی استیشن باز می کند

علاوه بر این، در محل برگزاری، سونی تأیید کرد که Gran Turismo 7، جدیدترین نسخه در مجموعه شبیه‌سازی مسابقه، از PS VR2 در تاریخ 22 فوریه پشتیبانی می‌شود. کسانی که قبلاً این عنوان را روی PS4 یا PS5 دارند، به این نسخه جدید به عنوان یک ارتقاء رایگان.

فیلم Gran Turismo قرار است در تاریخ 11 آگوست اکران شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.





منبع

تریلر فیلم Gran Turismo به تازگی منتشر شده است. در جریان معرفی سونی در نمایشگاه CES 2023، که اوایل پنجشنبه برگزار شد، کارگردان، نیل بلومکمپ روی صحنه آمد تا اقتباسی از عنوان مسابقه‌ای پلی استیشن را در صفحه بزرگ معرفی کند. این تیزر کوتاه ماشین‌های شیک و زوایای دوربین را نشان می‌دهد که مستقیماً از بازی‌ها جدا شده‌اند، در کنار اولین نگاه به شخصیت دیوید هاربر، جک سالتر، یک راننده بازنشسته اتومبیل‌رانی، که به عنوان مربی برای نسل آینده عمل می‌کند. در تریلر کوتاه، بازیگر Stranger Things را می‌توان دید که بر بازیکنان Gran Turismo نظارت می‌کند – بازی به عنوان شبیه‌ساز رانندگی استفاده می‌شود.

سری Gran Turismo در میان چندین بازی دیگر پلی استیشن شخص اول است که برای اقتباس لایو اکشن در پیش است. فیلم Days Gone و سریال God of War برای Amazon Prime Video در دست ساخت هستند، در حالی که سریال The Last of Us از شبکه HBO در تاریخ 16 ژانویه در دیزنی + Hotstar در هند به نمایش در خواهد آمد. در فیلم Gran Turismo نیز دارن بارنت (Love Hard)، جیمون هونسو (Djimon Hounsou) بازی می‌کنند.شازم!گری هالیول-هورنر، عضو Spice Girls، دانیل پویگ، جوشا استرادوسکی و توماس کرچمن (Westworld).

همانطور که قبلاً فاش شده بود، پروژه تئاتری آینده پلی استیشن بر اساس داستان واقعی جان ماردنبورو، راننده اتومبیل مسابقه بریتانیایی است که کار خود را با شرکت در برنامه آموزشی GT Academy آغاز کرد. نگاهی پنهانی Gran Turismo تأیید می کند که آرچی مادکوه (میدسومار)، در واقع، همین نام را یدک می کشد و زیر نظر سالتر برای پیوستن به لیگ های بزرگ به عنوان یک راننده ماشین مسابقه حرفه ای تمرین می کند. اورلاندو بلوم در تبلیغ می گوید: «این فیلم برای سینما ساخته شده است.

در این رویداد، کارگردان Blomkamp به استفاده از حسگرهای جداشدنی دوربین Sony Venice 2 برای شبیه سازی زوایای دوربین از بازی اشاره کرد و اشاره کرد که این کار به ویژه برای گرفتن عکس از داخل کابین بسیار مفید است. او در فیلم Gran Turismo قول سه زاویه دوربین اصلی شامل زاویه گریل، POV از داخل ماشین و زاویه سوم شخص از پشت ماشین را داد که دوربین روی یک بازو نصب می‌شود. فیلمبرداری هفت هفته ای فیلم Gran Turismo اواخر ماه گذشته با راننده بدلکار به پایان رسید ادعای مائورو کالو “مبانی جدیدی را در مورد نحوه فیلمبرداری از ماشین های مسابقه ای واقعی شکسته است.”