مایکروسافت و شریک ISRO برای حمایت از استارت‌آپ‌های فناوری فضایی در هند: همه جزئیات

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع علاوه بر این، بنیان‌گذاران به Microsoft Learn برای محتوای آموزشی و برنامه‌های مبتنی بر راه‌اندازی مناسب برای کمک به ایجاد ارتباط با صنعت و مشتریان بالقوه دسترسی خواهند داشت.

“مرکز بنیانگذاران مایکروسافت برای استارت‌آپ‌ها یک پلتفرم مفید برای گردهم‌آوری استارت‌آپ‌ها و ارائه‌دهندگان راه‌حل‌های فناوری برای حمایت از اکوسیستم ملی فناوری فضایی است. ما خوشحالیم که برای کمک و حمایت از کارآفرینان با یکدیگر همکاری می‌کنیم تا به نوبه‌ی خود به نفع خود باشیم. او گفت که اقتصاد هند در کل.

مایکروسافت و ISRO همچنین به طور مشترک جلسات اشتراک دانش و رهبری فکر را برای استارت آپ ها با کارشناسان صنعت فضایی سازماندهی خواهند کرد. علاوه بر این، این همکاری از بنیان‌گذاران با استراتژی‌های ورود به بازار، پشتیبانی فنی و فرصت‌هایی برای فروش راه‌حل‌های خود از طریق کانال‌ها و بازار مایکروسافت حمایت می‌کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

S Somanath، رئیس ISRO، گفت که همکاری آژانس فضایی با مایکروسافت برای استارت‌آپ‌های فناوری فضایی در تجزیه و تحلیل و پردازش مقادیر زیادی از داده‌های ماهواره‌ای برای کاربردهای مختلف، با استفاده از روش‌های پیشرفته مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، سود زیادی خواهد داشت.

با اشاره به اینکه از طریق این هاب، بنیانگذاران استارت آپ های فناوری فضایی در هند دسترسی رایگان به ابزارها و منابع فناوری مورد نیاز برای ساخت و راه اندازی کسب و کار خود خواهند داشت، این نسخه شامل پشتیبانی فنی برای ساخت و مقیاس در Azure می شود. بهترین ابزارهای توسعه دهنده و بهره وری از جمله GitHub Enterprise، Visual Studio Enterprise و Microsoft 365 و دسترسی به تجزیه و تحلیل هوشمند با Power BI و Dynamics 365.

فراتر از دسترسی به فناوری، مایکروسافت به کارآفرینان فناوری فضایی در زمینه‌هایی از مهندسی فضا گرفته تا فناوری‌های ابری، محصول و طراحی، جمع‌آوری سرمایه و فروش و بازاریابی، پشتیبانی راهنمایی خواهد کرد.

سازمان تحقیقات فضایی هند (ISRO) و مایکروسافت روز پنجشنبه یک یادداشت تفاهم (MoU) برای تقویت رشد استارت آپ های فناوری فضایی در هند امضا کردند. این تفاهم نامه به دنبال توانمندسازی استارت آپ های فناوری فضایی در سراسر کشور با ابزارها و پلتفرم های فناوری، پشتیبانی از بازار و راهنمایی است تا به آنها کمک کند مقیاس شوند و برای شرکت آماده شوند.

استارت‌آپ‌های فناوری فضایی در هند با قدرت فناوری نقش مهمی در پیشبرد قابلیت‌های فضایی کشور ایفا می‌کنند. ما از همکاری با ISRO برای تسریع این تحول در آنچه در فضا امکان‌پذیر است، خرسندیم. از طریق ابزارهای فناوری، پلتفرم‌ها و راهنمایی‌هایمان. آنانت ماهشواری، رئیس مایکروسافت هند گفت: «ما عمیقاً متعهد به توانمندسازی استارت‌آپ‌های فناوری فضایی در کشور هستیم تا نوآوری‌های پیشرفته را پیش ببرند و اکتشافات علمی را تسریع کنند.»

این همکاری زمانی انجام شده است که ساتیا نادلا، رئیس و مدیر عامل مایکروسافت برای شرکت در نشست فناوری آماده آینده مایکروسافت در این شهر است. مایکروسافت در بیانیه‌ای گفت: این همکاری به دنبال تقویت چشم‌انداز ISRO برای بهره‌برداری از پتانسیل بازار امیدوارکننده‌ترین نوآوران و کارآفرینان فناوری فضایی در هند است.

از طریق این پیوند، استارت‌آپ‌های فناوری فضایی شناسایی‌شده توسط ISRO بر روی «پلت‌فرم مایکروسافت برای بنیان‌گذاران استارت‌آپ» قرار خواهند گرفت، که از استارت‌آپ‌ها در هر مرحله از سفرشان از ایده تا تک‌شاخ پشتیبانی می‌کند.