تریلر Killers of the Flower Moon: مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو برای یک حماسه وسترن مرگبار با هم متحد می شوند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تریلر Killers of the Flower Moon به زودی به مونتاژ سردی از تیراندازی ها، شعله های آتش و حتی قتل های بیشتر تبدیل می شود. در درون آنها، اجمالی اجمالی در روند دادگاه نیز وجود دارد، با وکیل دبلیو اس همیلتون (برندان فریزر) که تلاش می کند ویلیام را از شر هرگونه اتهام خلاص کند و بی گناهی خود را در این مورد ثابت کند. در طرف مقابل، لیوارد دادستان جان لیثگو (بین ستاره‌ای) ماموریت دارد ویلیام را به جرم قتل محکوم کند. تریلر با عکسی از چند نفر از اعضای تیم ویلیام که در یک اتاق تاریک منتظر هستند به پایان می رسد. صدای ارنست می‌گوید: «آیا می‌توانی گرگ‌ها را در این تصویر پیدا کنی؟» – تصور این است که همه آنها گرگ‌های حریص هستند.

ارنست ادامه می‌دهد: «گرگ‌های گرسنه بسیار بسیار زیاد هستند. سپس تریلر قاتلان ماه گل را برش می‌دهد تا اجساد بومیان اوسیج را نشان دهد که به دنبال قتل‌های غیرقابل توضیح آن‌ها رانده شده‌اند، و شروع تحقیقات وحشتناک FBI به رهبری تام وایت (جسی پلمونز) است. همانطور که ارنست به خواندن داستان ادامه می دهد، به نظر می رسد که او متوجه می شود که یک توطئه بزرگتر پشت آن قتل ها وجود دارد، به طوری که او به عمو ویلیام مظنون است که حملات قراردادی را سازماندهی کرده است. این پرونده برای ارنست نیز یک ماجرای احساسی است، که با وفاداری های متناقض با همسر اوسیج و عموی قدرتمند خود دست و پنجه نرم می کند.

تریلر فیلم Killers of the Flower Moon با تصاویری فرشته ای از برخی از اعضای بومی قبیله Osage شروع می شود که در حال جشن گرفتن کشف ذخایر نفت در زیر زمین خود هستند، در حالی که ارنست بورکهارت (دی کاپریو) راه خود را به اوکلاهاما پیدا می کند. او در تلاش برای درک تاریخ قبیله می‌خواند: «اساژ نام خود را از رودخانه‌های میسوری و اوسیج گرفته‌اند. سپس با مولی (لیلی گلادستون)، یکی از بومی‌هایی که ارنست تصمیم می‌گیرد با او ازدواج کند، آشنا می‌شویم، احتمالاً پس از کتک خوردن او در حالی که به او پیشنهاد می‌کند در شهر حرکت کند. پدر بزرگ سفیدپوست گفت: «حرکت کن،» صداپیشگی ادامه می‌یابد، در حالی که ویلیام هیل (رابرت دنیرو) در امتداد سرزمین‌ها می‌چرخد – بازی و ویرایش هوشمندانه‌ای که به نظر می‌رسد ایده نسل‌کشی سفیدپوستان علیه مردم بومی را نشان می‌دهد. ویلیام همچنین عموی ارنست در این داستان است، دامدار شرور که به دنبال سود بردن از نفت است.

تریلر Killers of the Flower Moon بالاخره آمد. اپل تی‌وی اولین فیلم وسترن آینده مارتین اسکورسیزی را منتشر کرد که هفتمین همکاری او با لئوناردو دی کاپریو است. گفته می‌شود این فیلم برداشتی تلخ از معمای زندگی واقعی مربوط به قتل اعضای قبیله Osage در اوکلاهاما در اوایل دهه 1920 است. این فیلم که بر اساس کتاب «قاتلان ماه گل: قتل‌های اوسیج و تولد اف‌بی‌آی» نوشته دیوید گران ساخته شده، گران‌ترین فیلم اپل تا به امروز است و بودجه تولید آن 200 میلیون دلار (حدود 1655 کرور) است.

Killers of the Flower Moon قرار است در تاریخ 6 اکتبر در سینماهای منتخب اکران شود و پس از آن در 20 اکتبر اکران گسترده‌تری خواهد داشت. در حال حاضر، هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این فیلم به سینماهای هند می‌رسد یا خیر، وجود ندارد، اگرچه انتظار می‌رود اپل تی‌وی پلاس بعدا منتشر شود.