تصاویر لو رفته Google Pixel Fold نوع نقره‌ای رنگ را نشان می‌دهد: همه جزئیات

همچنین انتظار می رود پیکسل فولد دارای صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی با وضوح 1840 در 2208 پیکسل، نسبت تصویر 6:5 و نرخ تازه سازی 120 هرتز باشد. صفحه‌نمایش بیرونی دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی OLED با رزولوشن 1080×2092 پیکسل است. انتظار می‌رود این گوشی از تراشه Tensor G2 SoC داخلی، همراه با تراشه امنیتی Titan M2 و 12 گیگابایت رم LPDDR5 استفاده کند.

Tipster Evan Blass (@evleaks) مجموعه ای از تصاویر لو رفته پیکسل فولد را در یک تاپیک توییتر پست کرد. تصاویر این گوشی را در دو رنگ مشکی و نقره ای نشان می دهند. همانطور که در تصاویر به اشتراک گذاشته شده مشاهده می شود، لولای گوشی تاشو رنگ روشن تری نسبت به بقیه قسمت های بدنه دارد.

انتظار می رود گوگل پیکسل فولد به زودی راه اندازی شود. گوگل رویداد سالانه I/O خود را در 10 می میزبانی می‌کند و انتظار می‌رود که طی آن این شرکت Pixel Fold را رونمایی کند. اولین گوشی هوشمند تاشو این غول فناوری اخیراً با افشای اطلاعات و گزارش‌های متعدد خبرساز شده است. برخی از فاش‌شده‌ها، مشخصات کلیدی و محدوده قیمت این گوشی را نشان می‌دهند. سایر موارد افشا شده دارای رندرهای طراحی مشترک و گزینه های رنگی تاشو هستند. درز جدید اکنون گوشی تاشوی آینده را در یک گزینه رنگی جدید نشان می دهد.

واحد دوربین پشتی سه گانه Pixel Fold در کنار هم در نوار دوربین معروف در پنل پشتی (در صورت تا شدن) بدنه دیده می شود. دوربین ها با فلاش LED و بلندگو همراه هستند. دوربین جلو در یک شکاف سوراخ پانچ با تراز وسط در بالای صفحه نمایش بیرونی قرار گرفته است.

این نشت ادعاهای مطرح شده در گزارش قبلی را تکرار می کند که نشان می داد گوشی هوشمند تاشو در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه خواهد شد. این گزارش اضافه کرد که پیکسل فولد در حالت باز، ابعادی برابر با 158.7 در 139.7 میلی‌متر در 5.7 میلی‌متر (8.3 میلی‌متر با احتساب برآمدگی دوربین عقب) دارد.

حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی با لنز زاویه باز و دو سنسور 10.8 مگاپیکسلی با یک لنز فوق عریض و یک لنز تله فوتو PD دوگانه در گوشی Pixel Fold انتظار می‌رود.


Vivo X90 Pro بالاخره در هند معرفی شد، اما آیا گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت برای سال 2023 نسبت به نسل قبلی خود به ارتقای کافی مجهز شده است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که Pixel Fold ممکن است 1799 دلار (تقریباً 147000 روپیه) برای نوع حافظه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی و 1919 دلار (تقریباً 157500 روپیه) برای گزینه ذخیره‌سازی 12 گیگابایتی + 512 گیگابایتی قیمت داشته باشد.