توییتر قابلیت آپلود ویدیوهای طولانی 60 دقیقه ای را برای مشترکین آبی عرضه می کند: همه جزئیات


توییتر توانایی آپلود ویدیوهای طولانی تا 60 دقیقه را برای مشترکین توییتر آبی در دسترس قرار داده است. سایت میکروبلاگینگ این به روز رسانی را از طریق صفحه آبی توییتر خود اعلام کرده است. این شرکت بیان می کند که مشترکین اکنون می توانند ویدیوهای طولانی 60 دقیقه را آپلود کنند. با این حال، یک پیچ و تاب وجود دارد، این ویژگی در حال حاضر فقط در وب در دسترس است و در برنامه های iOS یا Android در دسترس نیست. اخیراً، توییتر همچنین تعداد بازدیدهای جدیدی را برای توییت‌ها ارائه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد تعداد بازدیدهای واقعی در یک توییت را دقیقاً همانطور که در ویدیوها نشان می‌دهد مشاهده کنند.

با توجه به جزئیات به اشتراک گذاشته شده در صفحه انجمن توییتر، مشترکین آبی توییتر می توانند یک ویدیوی 60 دقیقه ای با وضوح 1080p را در وب به اشتراک بگذارند. با این حال، حجم ویدیو باید کمتر از 2 گیگابایت باشد. این ویژگی در برنامه‌های اندروید یا iOS توییتر در دسترس نیست.

پیش از این، مشترکین آبی توییتر مجاز بودند تنها ویدیوهای 10 دقیقه ای را با وضوح 1080p با محدودیت حجم فایل 512 مگابایت بر روی پلتفرم آپلود کنند. با این حال، در حال حاضر این افزایش یافته است. توانایی جدید همچنین کیفیت ویدیو را برای توزیع تغییر خواهد داد.

اشتراک توییتر آبی در اوایل ماه جاری تحت مدیریت ایلان ماسک، مدیرعامل جدید، راه اندازی شد. کاربران iOS که مایل به انتخاب این گزینه هستند می توانند با پرداخت 11 دلار (910 INR) در ماه مشترک Twitter Blue شوند در حالی که کاربران وب باید 8 دلار (660 INR) در ماه بپردازند. اشتراک آبی توییتر، دسترسی زودهنگام به ویژگی‌های منتخب، مانند ویرایش توییت، و سایر ویژگی‌های جدید را قبل از اینکه در دسترس همه قرار گیرد، ارائه می‌کند.

در همین حال، توییتر همچنین از 22 دسامبر یک ویژگی View Count را برای توییت ها ارائه کرده است. ایلان ماسک از طریق یک توییت از عرضه این ویژگی خبر داد. طبق گفته ایلان ماسک توییت، تعداد بازدید برای توییت ها به کاربران اجازه می دهد تا ببینند یک توییت چند بار دیده شده است. این ویژگی در حال حاضر است در دسترس در وب و همچنین برنامه های iOS و Android.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

ویدیوی برگزیده روز

ویژگی بررسی امنیت اینستاگرام: همه آنچه باید بدانید اینجاست





منبع