مانیتورهای Lenovo ThinkVision Mini LED با 1152 ناحیه کم نور معرفی شدند: جزئیات

مانیتورهای ThinkVision Mini LED دارای سه پورت USB Type-C، چهار پورت USB Type-A و دو پورت HDMI 2.1 و همچنین درگاه اترنت و DP هستند.

در همین حال، لنوو تبلت اندرویدی جدیدی به نام Tab M9 را نیز معرفی کرده است. این تبلت جدید لنوو دارای صفحه نمایش 9 اینچی HD با وضوح 1340×800 پیکسل و تراکم پیکسلی 176ppi است. این محصول در دو رنگ – خاکستری قطبی و آبی یخبندان – با طراحی پانل پشتی دو رنگ امضا شده این شرکت در دسترس خواهد بود.

مانیتورهای Lenovo ThinkVision P27pz-30 و P32pz-30 Mini LED از فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کنند. گفته می شود که نمایشگر هر دو نمایشگر حداکثر روشنایی 1200 نیت را ارائه می دهد. هر دو مانیتور دارای استانداردهای دو رنگ – DCI-P3 و Adobe RGB7 – برای ارائه سازگاری با گرافیک و ویدئو هستند. مانیتورها همچنین با نرم افزار ThinkColour لنوو عرضه می شوند. ادعا می شود که آنها اولین مانیتورهای لنوو با بسته بندی بدون پلاستیک هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

انواع حافظه برای تب M9 لنوو شامل 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. این تبلت با ضخامت 0.31 اینچ و مجهز به تراشه هشت هسته ای MediaTek Helio G80 عرضه خواهد شد. احتمالاً در سه ماهه دوم سال 2023 حمل و نقل آن آغاز خواهد شد.

لنوو در آستانه نمایشگاه CES 2023 که قرار است در 5 ژانویه در لاس وگاس برگزار شود، از دو نمایشگر مینی LED جدید رونمایی کرد. گفته می شود این مانیتورها که ThinkVision P27pz-30 و ThinkVision P32pz-30 نامیده می شوند، 1152 ناحیه کاهش نور را ارائه می دهند تا به به حداقل رساندن جلوه تاری هاله ای که در اطراف اشیاء روی صفحه نمایش ظاهر می شوند کمک کنند. مانیتورهای ال ای دی ThinkVision P27pz-30 و P32pz-30 به ترتیب در اندازه های صفحه نمایش 27 و 31.5 اینچی موجود هستند. ادعا می شود که این مانیتورهای مینی LED با استفاده از مواد بازیافتی پس از مصرف ساخته شده اند.

مشخصات مانیتور LED Lenovo ThinkVision

علاوه بر این، این مانیتورها می توانند با لوازم جانبی USB Type-C یا Thunderbolt متصل شوند. آنها تا 40 گیگابیت بر ثانیه انتقال داده و ویدئو را از طریق یک کابل USB4 ارائه می دهند. آنها همچنین می توانند تا دو مانیتور UHD را از طریق زنجیره دایزی پشتیبانی کنند. قابل ذکر است که این مانیتورها تا 15 وات برق را به گوشی های هوشمند و 140 وات را برای دستگاه های دیگر ارائه می دهند. همچنین گفته می شود که آنها قادر به شارژ لپ تاپ های قدرتمندتر هستند.