تیرانداز چند نفره Battle Stars کاراکترها و نقشه های محلی را در iOS، Android معرفی می کند

«فرصت عظیمی در هند برای بازی‌های محلی با کیفیت بالا وجود دارد، و Battle Stars با استفاده از بازی چندنفره بلادرنگ و ادغام Techno Gamerz برای سرگرم کردن بازیکنان در بازی و همچنین قهرمانی قابل بازی، از آن بهره می‌برد. رابی جان، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران SuperGaming در بیانیه ای ایمیلی گفت.

شخصیت تکنو همچنین دارای پیام‌ها و شوخی‌های شخصی‌شده بر اساس تصویر تکنو گیمرز و هویت خالق اوجوال چاوراسیا، و همچنین یک سلاح منحصربه‌فرد و یک جست‌وجو مبتنی بر هدف «Techno Quest» بر اساس شخصیت خواهد بود. وقتی SuperGaming به من نشان داد که چگونه در بازی به نظر می رسم، فوق العاده تحت تأثیر قرار گرفتم. Ujjwal Chaurasia درباره همکاری با SuperGaming برای توسعه این شخصیت گفت: از انیمیشن‌های ظریف گرفته تا ژست‌ها و حتی رفتارهای من، دقت و توجه زیادی به جزئیات وجود دارد.

علاوه بر این، دومین شخصیت قابل بازی به نام «پاتیل» نیز معرفی شد. این شخصیت شبیه یک افسر پلیس بمبئی است که از ارتباط بمبئی استفاده می کند. SuperGaming به زودی یکی دیگر از شخصیت‌های قابل بازی زن ساکن بمبئی را به بازی معرفی می‌کند، و همچنین نقشه جدیدی برای Battle Stars که به شدت از بمبئی و نقاط دیدنی مختلف آن الهام گرفته شده است. همچنین به زودی شکلک های جدیدی بر اساس زبان بمبئی به بازی معرفی خواهند شد.

Battle Stars یک تیرانداز آنلاین چند نفره است که شامل نبردهای 4 در 4 بین بازیکنان با شخصیت های مختلف با نقاط قوت و ضعف خاص خود است. SuperGaming اخیراً از طریق سرمایه گذاری Bandai Namco تأمین مالی کرده است و همچنین در حال کار بر روی بازی بتل رویال آینده خود Indus است و کاربران اندروید می توانند از قبل در صفحه پیش ثبت نام بازی ثبت نام کنند تا به روز رسانی های قبل از انتشار آن را دریافت کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در رویداد Today at Apple در فروشگاه جدید Apple BKC در بمبئی، SuperGaming دو شخصیت قابل بازی جدید را که قبلاً در Battle Stars زندگی می کردند معرفی کرد. همانطور که گفته شد، اولین مورد با نام “Techno” بر اساس سازنده محتوا Techno Gamerz است که به دلیل ویدیوهای بازی خود در یوتیوب محبوبیت دارد و تعداد مشترکان آن بیش از 33 میلیون است.

Battle Stars، بازی تیراندازی چندنفره آنلاین که توسط SuperGaming مستقر در پونا توسعه یافته است، در حال بومی‌سازی و تقویت ریشه‌های هندی خود با افزودن‌های جدید جالبی به بازی است. در یکی از رویدادهای اخیر در بمبئی، Super Gaming از همکاری با سازنده محتوای محبوب تکنو گیمرز (Ujjwal Chaurasia) خبر داد و یک شخصیت قابل بازی جدید بر اساس سازنده به بازی معرفی شد. Battle Stars اکنون برای iOS و Android منتشر شده است و دانلود و بازی رایگان است، اگرچه خریدهای درون برنامه ای وجود دارد.

شخصیت ها و نقشه های جدید هندی در Battle Stars