تصویر Google Pixel 7a قبل از رونمایی در Flipkart منتشر شد. در 11 مه راه اندازی می شود

پیش از این، رنگ گوشی و همچنین برخی از مشخصات کلیدی توسط یک اطلاعات افشا شده بود. بر اساس گزارشی، گوگل پیکسل 7a احتمالاً در رنگ‌های آبی قطبی، کربنی و نخی عرضه خواهد شد. گفته می شود که این گوشی هوشمند از یک SoC Tensor G2 تامین می شود. ظاهراً این گوشی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی Full HD+ با نرخ رفرش 90 هرتز خواهد بود. برای اپتیک، گمانه زنی می شود که با یک واحد دوربین پشتی دوگانه عرضه شود که توسط یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی هدایت می شود. همچنین ممکن است یک سنسور 12 مگاپیکسلی با یک لنز فوق عریض در پنل پشتی وجود داشته باشد. برای عکس های سلفی، می تواند یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی را در خود جای دهد.

در همین حال، گوگل همچنین گوشی Pixel Fold آینده را به نمایش گذاشت و طراحی، مکانیسم لولا، نمایشگر داخلی و نرم افزار زیرین آن را به نمایش گذاشت. نشان داده شده است که این تلفن دارای یک ماژول دوربین بزرگ در پشت سه دوربین و یک واحد فلاش LED است. این دستگاه احتمالاً از نسل فعلی Tensor G2 SoC گوگل بهره می‌برد. انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه نمایش بیرونی 5.8 اینچی OLED (1080×2092 پیکسل) با نسبت تصویر 17.4:9 و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز باشد، در حالی که در داخل دارای یک صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی (1840 x) خواهد بود. 2208 پیکسل) با نسبت تصویر 6:5.

تصاویر Pixel 7a اکنون در Flipkart به عنوان بخشی از یک بنر تبلیغاتی در دسترس هستند که در دسترس بودن آن را در هند تأیید می کند. گوشی پیکسل در 11 می عرضه می شود. طبق تصویر، به نظر می رسد این گوشی از طراحی مشابه سری پیکسل 7 برخوردار باشد. به غیر از این، هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات و ویژگی های گوشی آینده که توسط این شرکت به طور رسمی به اشتراک گذاشته شده است، وجود ندارد. با این حال، چندین شایعه و درز اطلاعات به ما ایده خوبی از مشخصات مورد انتظار گوشی پیکسل آینده داده است.

علاوه بر این، قیمت این گوشی نیز به بیرون درز کرده است. پیش بینی می شود قیمت آن بین 450 تا 500 دلار (تقریباً 32000 تا 40000 روپیه) باشد.

گوگل آماده است تا رویداد دو روزه خود Google I/O 2023 را در تاریخ 10 می میزبانی کند. انتظار می‌رود این غول فناوری دو گوشی پیکسل را معرفی کند – یکی اولین گوشی تاشو این شرکت خواهد بود که تایید شده Pixel Fold است و دیگری گوشی Pixel Fold خواهد بود. نام گوشی هنوز فاش نشده است با این حال، حدس زده می شود که پیکسل 7a باشد. راه اندازی دستگاه آینده در هند در 11 می از طریق یک بنر تبلیغاتی در یک وب سایت تجارت الکترونیک تایید شده است. این گوشی در رنگ سفید برفی تیز شده است. این گوشی به عنوان جانشین Pixel 6a عرضه خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع