ثبت نام در صرافی kucoin کوکوین همراه با کد تخفیف ایران ریچ

این صرافی، برای ثبت نام، شرایط به مراتب ساده تری را نسبت به بسیاری از صرافی های مطرح ارز دیجیتال، همچون صرافی آنلاین ارز دیجیتال بایننس، به کاربران ارائه می دهد. به همین دلیل، نحوهثبت نامدر صرافی کوکوین، از بسیاری جهات، به صرفه است. هرچند این صرافی، معایبی هم در مقایسه با صرافی بزرگی چون بایننس دارد که یکی از آن ها، مشکل حجم معاملات پایین و نقدینگی کمتر است. توجه داشتی باشید که احراز هویت صرافی کوکوین با مدارک ایرانی و برای کاربران ساکن در کشورمان امکان پذیر نمی باشد. با این حال جهت افزایش آگاهی کاربران مراحل این فرایند به اختصار ذکر شده است. فرآیند ثبت نام در صرافی کوکوین بسیار ساده و کوتاه هستش و نیاز به احراز هویت ندارید.

در صفحه باز شده، آدرسی که تحت عنوان Hash مشخص شده است را کپی و در مرحله آخر فروش رمزارز، در سایت بیتستان وارد کنید؛ یا به عنوان رسید پرداخت (کد پیگیری ارسال رمزارز) در اختیار دیگران قرار دهید. با انتخاب گزینه overview به صفحه‌ی Asset Overview وارد خواهید شد؛ در این صفحه، مجموع دارایی شما در تمام حساب‌هایی که در صرافی دارید نمایش داده خواهد شد. در کنار عبارت Asset Overview می‌توانید همانند تصویر زیر، موجودی حساب کاربری خود را مخفی کنید و با کلیک مجدد روی آن، جزئیات تمام حساب‌های خود را مشاهده کنید. شما با واردکردن کد ریفرال می‌توانید 10 درصد تخفیف از کارمزد صرافی کوکوین بگیرید.

هشدار در رابطه با استفاده از Google Authentication | گم شدن موبایل و مشکل ورود به کوکوین

پس از انتخاب نوع سفارش خود، در کادر Price قیمت مورد نظر را وارد کرده و در کادر پایین یعنی Amount تعداد و میزان جفت‌ارزهایی که می‌خواهید خرید یا فروش کنید را وارد کنید. این حساب اصلی شما در صرافی کوکوین است و شما می‌توانید میزان دلخواهی از دارایی‌های خود را در این حساب نگه‌داری کنید و در‌صورت دلخواه مقادیری را از این حساب را به سایر حساب‌ها انتقال دهید. با فعال کردن گزینه‌هایی که توضیح داده‌شد، امنیت حساب شما به سطح بالا ارتقا پیدا می‌کند و می‌توانید آسوده‌خاطر باشید که پنل معاملاتی شما از دارایی‌های شما به‌خوبی محافظت می‌کند. این موضوع امنیت حساب شما را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد و در هربار ورود شما به حساب کاربری باید این رمز‌ دوعاملی را وارد کنید. پس از ورود به پنل، گزینه‌های برای افزایش امنیت حساب شما وجود دارند که با فعال کردن هرکدام از آن‌ها می‌توانید امنیت حساب خود را افزایش دهید. صرافی KuCoin به کاربران ایرانی اجازه ثبت‌نام از طریق شماره همراه نمی‌دهد و بهتر است برای ثبت‌نام و ورود به این صرافی از VPN استفاده کنید.

ثبت نام در صرافی kucoin کوکوین همراه با کد تخفیف ایران ریچ

به عنوان پلتفرمی برای تمامی مردم و اقشار جامعه با هر نوع درجه و سطح زندگی، صرافی کوکوین در حال توسعه جامعه ای است که در آن همه می توانند از رشد بهره ببرند و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. بله صرافی کوکوین اعلام کرده کخه به ایرانی های عزیز خدمات ارائه می دهد. در بازار معاملات اسپات و مارجین کوکوین ، چندین جنبه وجود دارد که بر سطح کارمزد معاملاتی شما تأثیر می گذارد. در سمت راست صفحه معاملات، دفترچه سفارش را می بینید، در وسط دفترچه سفارش، قیمت بازار است (آخرین قیمت این جفت ارز در حال معامله)، می توانید برای تعیین حد خود به آن قیمت مراجعه کنید. در این صورت می توانید سفارش خود را در لیست سفارشات باز شده خود بیابید و سفارش را لغو کنید.

ورشکستگی و هک شدن صرافی کوکوین و سرقت بیش از 270 میلیون دلار!

بهتون آموزش میدیم چطور از این بخش می تونید استفاده کنید. و سبدگردانی پورتفوی خودتون رو بسپرید تا آموزش صرافی کوکوین بصورت رایگان براتون انجام بده. در بسیاری از شبکه‌های بلاک چین بجای بکارگیری الگوریتم Proof of Work برای انجام فرایند تایید تراکنش‌ها و تولید بلاک‌های جدید از الگوریتم Proof of Stake استفاده می‌شود. بر اساس این الگوریتم کاربران شبکه با خرید و هولد رمز ارز شبکه؛ پاداش دریافت می‌کنند. به این ترتیب دیگر نیازی به خرید تجهیزات پیشرفته، مصرف برق بسیار زیاد، تهیه مکان مجزا و تحمل سروصدای دستگاه‌ها نخواهد بود. در نهایت به هر یک از کاربران با توجه به میزان رمز ارزی که در شبکه هولد کرده باشند، پاداش اعطا خواهد شد.

ربات های معاملاتی ارائه شده در این صرافی، باعث صرفه جویی در زمان کاربران می شوند و می توانند به کاربران برای بررسی ثبت نام در صرافی کوکوین تریدها کمک کنند. یکی از امکانات جالب این صرافی این است که کاربران می توانند به این صرافی، وام بدهند. در واقع، در این روش دارایی های کاربران در اختیار کوکوین قرار داده می شود و این صرافی به صورت سالانه به کاربران سود پرداخت می کند. وارد شوید و از طریق این گزینه نوع رمز ارز مورد نیاز خود را انتخاب کنید و سپس، اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر از طریق شبکه های انتقال کنید. در وب سایت Coin360 در قسمت صرافی های تایید شده اسمی از صرافی کوکوین برده نشده است ولی در قسمت صرافی های تایید نشده صرافی کوکوین وجود دارد.

↵ آموزش انجام معاملات اسپات (Spot) در صرافی کوکوین