آموزش صرافی کوینکس به صورت گام به گام + ویدئو استاد ترید

در صفحه جدید روی گزینه Send Code کلیک کنید تا پیامی حاوی کد تأیید به ایمیلتان ارسال شود. تیم تشکیل دهنده صرافی CoinEx از شرکت های معتبر اینترنتی و تامین نالی در جهان می باشد. و این ویژگی ها باعث افزایش اعتبار این صرافی در جهان شده است. صرافی CoinEx از بهترین صرافی های موجود در جهان می باشد. احراز هویت دو مرحله ایدر این مرحله باید اپلیکیشن Google Athenticator را دانلود کنید.

برای بدست آوردن توکن کوینکس کافی است که مقداری ارز دیجیتال را که در کیف پول خودتان دارید به توکن کوینکس تبدیل کنید و در کیف پول آن نگهداری و ذخیره کنید. هربار که یک تبدیل یا انتقال انجام دهید از توکن کوینکس شما کسر می‌شود برای کمیسیون و همچنین ۴۰ درصد تخفیف داده خواهد شد. فقط شرکت در این ایردراپ ها محدودیت دارد و در کمتر از چند دقیقه ظرفیت آن پر می شود. روی Coin Type کلیک کرده و همان ارزی که قصد انتقال آن از صرافی کوینکس به کیف پول دیگری دارید، انتخاب می‌کنید.

آموزش صرافی کوینکس به صورت گام به گام + ویدئو استاد ترید خود صرافی کوینکس نیز یک توکن اختصاصی به نام CoinEx Chain دارد. پس از تکمیل فرایند ثبت نام در coinex می توانید به آسانی وارد حساب کاربری خود در این صرافی شوید. اگر قصد واریز رمز ارز به حساب خود را دارید می توانید از راهنمای واریز و برداشت در صرافی کوینکس استفاده نمایید. اگر در زمان ثبت نام در کوینکس کد ورود دو عاملی را فعال نکرده باشید، نگران نباشید. زیرا هم چنان می‌توانید از طریق حساب کاربری خود و بخش تنظیمات این کد را فعال کنید.

آموزش ثبت نام کوینکس با گوشی به محض کلیک بر روی دکمه فوق یک صفحه برای شما باز خواهد شد تا کدی که برای ایمیل شما ارسال شده است را وارد کنید و بتوانید احراز هویت دو عاملی را فعال کنید. گاهی اوقات مایل هستید به صورت موردی از این توکن برای پرداخت کارمزد معاملات استفاده کنید. برای این منظور گزینه‌ای در صفحه معاملات صرافی در نظر گرفته شده است. در صفحه معاملات، اطلاعات مربوط به خرید یا فروش ارز دیجیتال را کامل کنید.

اعتبار صرافی CoinEx

در آخر، رمزهای عبور حساب ایمیل ثبت شده در کوینکس را به خاطر سپرده و همچنین در جایی مطمئن یادداشت نمایید و با دقت از آن نگهداری کنید. صرافی کوینکس یکی از صرافی های جهانی مبادلات رمزارز است. این صرافی در رتبه ۴۵ سایت کوین مارکت کپ قرار گرفته و ۲۸۹ کوین معاملاتی دارد. تعداد بالای کوین های این صرافی و همچنین قابلیت استفاده برای کاربران ایرانی کوینکس را به یکی از صرافی های محبوب در ایران تبدیل کرده است.

ارزدیجیتال کوینکس coinex چیست؟

در این زمان پوزیشن بسته شده و هر سود و زیانی که داشته باشیم ورود به اکانت کوینکس برداشت می کنیم. در قسمت پایین سمت راست صفحه که کلید Close position وجود دارد عددی که مدنظر داریم را تعیین کنیم که در این عدد پوزیشن بسته شود. چون پوزیشن از نوع لانگ است عدد مدنظر خود را ۶۰ سنت قرار می دهیم. تعداد قراردادها را نیز می توان دستی یا با حرکت میله ای که تعبیه شده تغییر دهیم.

احراز هویت در صرافی کوینکس:

در مرکز صفحه در مجاورت تب‌های Spot Trading و Margin Trading، گزینه CET Deduction وجود دارد. به این ترتیب، فقط برای همان سفارش از توکن CET برای پرداخت کارمزد استفاده می‌شود. به عنوان مثال با توجه به روند بازار و با استفاده از تحلیل های تکنیکال پیش بینی می کنیم قیمت بیت کوین که در حال حاضر 42 هزار دلار است ، به 43 هزار دلار و یا به 41 هزار دلار خواهد رسید. در این صورت تریدر با پیش بینی درست می تواند به سود برسد.

آموزش صرافی کوینکس را با موضوع CoinEx Swap پی می‌گیریم. در منوی صفحه اصلی صرافی کوینکس در کنار تب Exchange عبارت Swap وجود دارد. ظاهر این بخش از صرافی کوینکس، به محیط تبادل ارزهای دیجیتال در صرافی‌های غیرمتمرکز شباهت زیادی دارد.