جدول زمانی راه‌اندازی سامسونگ گلکسی F54 5G در هند، مشخصات مشخص شده است. می تواند یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بسته بندی کند

در پشت، این گوشی مجهز به دوربین سه گانه است. ممکن است یک سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) وجود داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی سوم است. برای عکس های سلفی، این گوشی از دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی بهره می برد.

تیپیستر آبیشک یاداو ادعاها سامسونگ گلکسی F54 5G دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی sAMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس است. گفته می شود این صفحه نمایش دارای یک لایه Corning Gorilla Glass 5 در بالای آن است تا در برابر خط و خش و افتادن اتفاقی محافظت بیشتری داشته باشد.

سامسونگ گلکسی F54 5G قرار است اواخر این ماه در هند عرضه شود. این شرکت هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه گوشی آینده سری F گلکسی را تایید نکرده است. با این حال، یک منبع آگاه نشان می دهد که سامسونگ گلکسی F54 5G در هفته آخر ماه آوریل در هند عرضه می شود. این گوشی احتمالاً از طریق Flipkart در دسترس خواهد بود، دقیقاً مانند سایر گوشی‌های هوشمند سری F. افشاگر همچنین برخی از مشخصات کلیدی گوشی را فاش کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، سامسونگ احتمالاً Exynos 1380 SoC خود را در زیر کاپوت قرار خواهد داد. Yadav ادعا می کند که این گوشی دارای استانداردهای حافظه رم LPDDR4x و ذخیره سازی UFS 2.2 است. او در زمان نگارش این مطلب رم و گزینه های ذخیره سازی را فاش نکرد. با این حال، می‌توان انتظار داشت که گلکسی F54 5G با حداکثر 8 گیگابایت رم و حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

علاوه بر این، مشاور پیشنهاد می کند که گلکسی M54 5G احتمالاً حدود 199 گرم وزن و از نظر ضخامت 8.4 میلی متر خواهد داشت. این دستگاه از Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند و دارای پورت USB Type-C است. در نهایت، گفته می‌شود که این گوشی به‌صورت خارج از جعبه، One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 را بوت می‌کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

گفته می‌شود که این گوشی به‌عنوان یک نسخه جدید از Samsung Galaxy M54 5G که اوایل امسال در خاورمیانه عرضه شد، عرضه خواهد شد. اگر درست باشد، گلکسی F54 5G دارای صفحه نمایش سوراخ‌دار خواهد بود. Yadav ادعا می کند که این گوشی همچنین دارای یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.