قاب‌های آیفون 16 سرفیس آنلاین، اشاره‌ای به جزیره دوربین پشتی قرص‌دار

طبق گزارش های قبلی، آیفون 16 و آیفون 16 پلاس احتمالاً در نیمه دوم سال 2024 با چند ترفند طراحی ظاهر خواهند شد. یک تصویر لو رفته که دو قاب برای مدل‌های آیفون 16 را نشان می‌دهد، به ما ایده خوبی درباره انتظارات از جانشینان آیفون 15 و آیفون 15 پلاس می‌دهد. گفته می‌شود که امسال مدل‌های استاندارد دارای طرح‌بندی عمودی به شکل قرص هستند که جایگزین جزیره دوربین مربعی با لبه‌های گرد موجود در سری آیفون 15 و سایر مدل‌های قبل از آن می‌شوند.

تصویری از دو قاب گوشی هوشمند توسط سونی دیکسون، مشاور اطلاعاتی از طریق X (توئیتر سابق) به بیرون درز کرد. به نظر می رسد قاب سمت چپ کمی بزرگتر است، به این معنی که می تواند برای آیفون 16 پلاس باشد، در حالی که پوشش مدل استاندارد می تواند در سمت راست باشد. هر دو کیس با یک برآمدگی عمودی دوربین عقب به همراه یک بریدگی پلاستیکی برای فلاش LED که درست در کنار جزیره دوربین قرار دارد نشان داده شده اند.

در حالی که چیدمان دوربین جدید می‌تواند بخشی از طراحی جدیدی باشد که در چند ماه گذشته بارها به آن اشاره شده است، MacRumors خاطرنشان می‌کند که گوشی‌های هوشمند آینده ممکن است دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی باشند که به صورت عمودی تراز شده است تا از ضبط فضایی پشتیبانی کند. ظاهراً در آیفون 15 پشتیبانی نمی شود زیرا این گوشی دارای طرح دوربین مورب است.

انتظار می‌رود امسال دکمه اکشن اپل راه خود را از آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس به هر چهار مدل سری آیفون 16 باز کند. همچنین به نظر می‌رسد قاب‌های فاش شده دکمه Action را در مدل‌های معمولی آیفون 16 به همراه یک بریدگی برای دکمه «Capture» که احتمالا اواخر امسال عرضه می‌شود، نشان می‌دهد.

تصویر دیگری که اخیراً توسط همین کارشناس به اشتراک گذاشته شده است، مدل ادعایی آیفون 16 پرو را با یک بریدگی برای چیزی که می تواند دکمه Capture در گوشی پرچمدار آینده اپل باشد، نشان می دهد. در همین حال، گزینه های رنگی برای آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس نیز فاش شده است و گوشی های هوشمند پریمیوم این شرکت ممکن است در اواخر سال جاری در چهار گزینه رنگی وارد بازار شوند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

منبع