رگولاتورهای اتحادیه اروپا به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد Apple Pay هستند تا پرونده آیفون Maker را افزایش دهند

اپل با استناد به داده‌های شرکت بیمه سپرده فدرال که نشان می‌دهد مصرف‌کنندگان به طور متوسط ​​0.37 درصد از پس‌انداز در حساب‌های بانکی درآمد داشته‌اند، گفت که کاربران اپل کارت خود می‌توانند 4.15 درصد از حساب‌های پس‌انداز یا 10 برابر بیشتر از میانگین ملی درآمد کسب کنند.

درخواست کمیسیون برای اطلاعات به رقبا و خرده فروشان غیرعادی است زیرا سه ماه پس از دفاع اپل از خود در جلسه استماع 14 فوریه صورت می گیرد.

© تامسون رویترز 2023


OnePlus به تازگی اولین تبلت خود را در هند به نام OnePlus Pad عرضه کرده است که تنها در رنگ سبز Halo به فروش می رسد. OnePlus با این تبلت وارد قلمرو جدیدی شده است که تحت سلطه iPad اپل است. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

برنامه پرداخت موبایل نروژی و شاکی Vipps گفت، با این حال، جایگزین های NFC دست و پا گیر هستند و رقابتی نیستند.

کمیسیون اروپا روز چهارشنبه اعلام کرد، تنظیم‌کننده‌های ضدانحصار اتحادیه اروپا به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد سیستم پرداخت موبایلی اپل هستند، که نشانه‌ای از این است که این مجری به دنبال بستن هرگونه خلاء و تقویت پرونده خود علیه سازنده آیفون است.

ماه گذشته، اپل در بحبوحه رقابت بین موسسات مالی برای دلارهای مصرف کننده، یک حساب سپرده با بازده جدید با شریک Goldman Sachs Group اعلام کرد.

اپل قبلاً به موفقیت PayPal در سیستم عامل موبایل iOS خود به عنوان گزینه ای برای کاربران و همچنین رقابت با رقیب دانمارکی MobilePay، سوئیش سوئد و Payconiq بلژیک اشاره کرده بود.

در ماه مارس، اپل همچنین سرویس «اکنون بخر، بعدا پرداخت کن» (BNPL) خود را در ایالات متحده راه‌اندازی کرد، اقدامی که تهدید می‌کند بخش فین‌تک تحت سلطه شرکت‌هایی مانند Affirm Holdings و شرکت پرداخت سوئدی Klarna را مختل کند.

سخنگوی کمیسیون در حالی که از ارائه جزئیات خودداری کرد، گفت: “ما می توانیم ارسال درخواست برای اطلاعات را تایید کنیم.”

ناظر رقابت اتحادیه اروپا سال گذشته اپل را متهم کرد که دسترسی رقبای خود را به فناوری ارتباط میدان نزدیک (NFC) که برای کیف پول‌های موبایل استفاده می‌شود، محدود کرده است و توسعه سرویس‌های رقیب در دستگاه‌های اپل را برای آنها دشوار می‌کند.

اپل از اظهار نظر خودداری کرد.

به گفته این شرکت، این سرویس، Apple Pay Later، به کاربران این امکان را می دهد که خریدها را به چهار پرداخت تقسیم کنند که در طول شش هفته بدون بهره یا کارمزد تقسیم می شوند. در ابتدا به کاربران منتخب ارائه خواهد شد و برنامه‌هایی برای عرضه کامل آن در ماه‌های آینده ارائه خواهد شد.

رگولاتوری که می‌تواند اپل را تا 10 درصد از گردش مالی جهانی خود جریمه کند، در صورت محکومیت به نقض قوانین ضد انحصار، معمولاً پس از چنین جلساتی تصمیم‌گیری می‌کند.