تبلت گوگل پیکسل با تراشه Tensor G2، داک اسپیکر شارژ مغناطیسی راه اندازی شد: قیمت، مشخصات

این تبلت برای پیش‌سفارش در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، آلمان، فرانسه، سوئد، دانمارک، نروژ، هلند، ژاپن و استرالیا از طریق فروشگاه گوگل و سایر خرده‌فروشان منتخب در این کشورها در دسترس است. این در رنگ های فندقی، چینی و رز ارائه خواهد شد.

مشخصات، ویژگی های تبلت گوگل پیکسل

گوگل ادعا می کند که با باتری 27 وات ساعتی این تبلت تا 12 ساعت پخش ویدئو ارائه می دهد. تبلت پیکسل با استفاده از داک مغناطیسی و سیم شارژ USB نوع C (به طور جداگانه فروخته می شود)، از شارژ 15 واتی پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش تبلت گوگل پیکسل با صفحه نمایش 10.95 اینچی WQXGA (2560 در 1600 پیکسل)، نسبت تصویر 16:10، حداکثر روشنایی 500 نیت و تراکم پیکسلی 276ppi دارد. این صفحه نمایش با قلم لمسی USI 2.0 نیز سازگار است.

هر دو دوربین پشتی و جلوی تبلت پیکسل دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی هستند که یک واحد فلاش LED در پنل پشتی دارد. این تبلت دارای چهار بلندگو و پشتیبانی از دستیار گوگل است. این شرکت یک داک مغناطیسی اضافی با پشتیبانی از کانکتور پین pogo را در کنار تبلت بسته بندی می کند که به عنوان یک بلندگوی 43.5 میلی متری با برد کامل و یک دستگاه شارژ عمل می کند.

تبلت گوگل پیکسل روز چهارشنبه در رویداد Google I/O در کنار گوگل پیکسل فولد و پیکسل 7a رونمایی شد. این شرکت آن را به عنوان “تنها تبلت مهندسی شده توسط گوگل” معرفی کرده است. این تبلت دارای یک داک اسپیکر شارژ مغناطیسی چند منظوره است که به عنوان یک پلت فرم شارژ برای تبلت عمل می کند و به طور همزمان به عنوان یک بلندگوی اضافی عمل می کند که ادعا می شود چهار برابر بیشتر از تبلت بیس ارائه می دهد. تبلت Google Pixel هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است و به صورت انتخابی به فروش می رسد

قیمت تبلت گوگل پیکسل، در دسترس بودن


OnePlus به تازگی اولین تبلت خود را در هند به نام OnePlus Pad عرضه کرده است که تنها در رنگ سبز Halo به فروش می رسد. OnePlus با این تبلت وارد قلمرو جدیدی شده است که تحت سلطه iPad اپل است. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

برای امنیت، تبلت پیکسل به حسگر اثر انگشت مجهز شده است. از اتصال Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.2، کانکتور لوازم جانبی 4 پین و پورت شارژ USB Type-C پشتیبانی می کند. این تبلت 493 گرم وزن دارد و ابعاد آن 258 در 169 در 8.1 میلی متر است.

تبلت گوگل پیکسل از 499 دلار (تقریباً 40900 روپیه) با پایه بلندگوی شارژ مغناطیسی در جعبه، در کنار تبلت، شروع می شود. این در دو پیکربندی ذخیره سازی موجود است – 8 گیگابایت + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت + 256 گیگابایت. قیمت دومی 599 دلار (تقریباً 49100 روپیه) است. از 20 ژوئن به فروش می رسد

تبلت پیکسل که از یک SoC هشت هسته‌ای Google Tensor G2 و تراشه امنیتی Titan M2 پشتیبانی می‌کند، به 8 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز شده است. این تبلت اندروید 13 را به صورت خارج از جعبه بوت می کند.