صفحه نمایش OnePlus Nord CE 3، مشخصات دوربین قبل از عرضه تایید شد: تمام جزئیات

از دیگر جزئیات تایید شده این گوشی هوشمند می توان به اسلایدر هشدار، فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی UFS 3.1 و چیپست درجه یک پرچمدار اشاره کرد. با این حال، لیست نام پردازنده را فاش نمی کند. OnePlus Nord 3 دارای دو ماژول فلش LED در پشت خواهد بود. تایید شده است که در دو رنگ مختلف ارائه می شود – طوفان خاکستری و سبز مه آلود.

علاوه بر دوربین، این شرکت مشخصات صفحه نمایش این گوشی را نیز تایید کرده است – یک پنل 6.7 اینچی AMOLED سیال با نرخ رفرش 120 هرتز. علاوه بر این، تایید شده است که این گوشی دارای یک SoC Qualcomm Snapdragon 782G است که طبق ادعای شرکت، قابلیت‌های بازی و پردازش تصویر روان را ارائه می‌دهد. صفحه راه اندازی همچنین یک نوع رنگ جدید Aqua Surge از گوشی را تایید کرد.

طبق صفحه تیزر به روز شده در وب سایت OnePlus، OnePlus Nord CE 3 دارای سنسور اولیه 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهد بود. افشای اطلاعات قبلی به همراه یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض 112 درجه و یک سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو 4 سانتی‌متری به همین شکل بود. با این حال، دو مشخصات دوربین دیگر هنوز به طور رسمی تایید نشده اند.

OnePlus Nord CE 3 قرار است در رویداد راه اندازی تابستانی این شرکت در تاریخ 5 ژوئیه رونمایی شود. این گوشی هوشمند تنها چند روز دیگر تا معرفی آن باقی مانده است و OnePlus برخی از مشخصات کلیدی آن را به همراه طراحی آن فاش کرده است. سازنده چینی قبلاً پردازنده گوشی و همچنین جزئیات طراحی آن را به‌علاوه گزینه‌های رنگی برای Nord CE 3 5G آینده به اشتراک گذاشته است. اکنون جزئیات مربوط به سنسور دوربین گوشی نیز از طریق صفحه راه اندازی فاش شده است. این گوشی هوشمند دارای سنسور اصلی Sony IMX890 است.

در همین حال، مشخصات دوربین OnePlus Nord 3 نیز قبل از مراسم معرفی تایید شده است. گفته می شود این گوشی دارای صفحه نمایش تخت 6.74 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این شرکت همچنین یک واحد دوربین سه گانه پشتی با سنسور اصلی سونی IMX890 را معرفی کرد که توسط لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می شود.


OnePlus به تازگی اولین تبلت خود را در هند به نام OnePlus Pad عرضه کرده است که تنها در رنگ سبز Halo به فروش می رسد. OnePlus با این تبلت وارد قلمرو جدیدی شده است که تحت سلطه iPad اپل است. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع