طراحی Realme Pad 2، مشخصات لو رفت. به ویژگی های حداکثر 8 گیگابایت رم اشاره شده است


طبق گزارش‌ها، Realme Pad 2 در دست ساخت است و می‌تواند در اواخر سال جاری به عنوان جانشین Realme Pad که در سال 2021 عرضه شد، رونمایی شود. این شرکت هنوز جزئیاتی درباره Realme Pad 2 ادعایی اعلام نکرده است، اما مشخصات و طراحی تبلت اخیراً توسط یک افشاگر فاش شده است. اینها شامل پردازنده، حافظه، دوربین و جزئیات نرم افزار تبلت آینده است. Redmi Pad 2 احتمالاً از یک باتری 8360 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی تغذیه می کند.

Tipster Abhishek Yadav (توئیتر: @yabhishekhd) دارد لو رفته مشخصات کمی از Realme Pad 2 ادعایی به همراه طراحی آن از طریق توییتر. رندرهای طراحی لو رفته این تبلت نشان می دهد که در رنگ خاکستری متالیک در دسترس خواهد بود. این تبلت همچنین دارای سنسور دوربین دوگانه است که در یک جزیره دوربین دایره‌ای در پنل پشتی قرار دارد. Realme Pad 2 همچنین دارای یک دکمه پاور در بالا و یک دکمه تنظیم صدا در لبه سمت راست است. علاوه بر این، تیپستر مشخصات مورد انتظار تبلت آینده را نیز به اشتراک گذاشته است.

تبلت ادعایی ریلمی می‌تواند به تراشه هلیو G99 مدیاتک همراه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. منبع تغذیه این تبلت می تواند یک باتری 8360 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی از طریق USB Type-C باشد. برای اپتیک، احتمالاً با یک سنسور 20 مگاپیکسلی اصلی عقب عرضه می شود. همچنین گفته می‌شود که Realme Pad 2 دارای رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ است. جدا از این موارد، ظاهراً این تبلت دارای چهار بلندگو خواهد بود.

انتظار می رود Realme Pad 2 به عنوان جانشین Realme Pad که در سال 2021 عرضه شد، معرفی شود. این تبلت دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی WUXGA+ (2000×1200 پیکسل) است. این دستگاه دارای پردازنده MediaTek Helio G80 SoC است که با حداکثر 4 گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه است.

برای اپتیک، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو، با یک لنز فوق عریض که میدان دید (FoV) 105 درجه دارد، وجود دارد. Realme Pad یک باتری 7100 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. همچنین از شارژ معکوس از طریق کابل OTG پشتیبانی می کند.


ریلمی ممکن است بخواهد Mini Capsule ویژگی تعیین کننده Realme C55 نباشد، اما آیا در نهایت یکی از مشخصات سخت افزاری گوشی خواهد بود که در مورد آن صحبت می شود؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Samsung Galaxy Z Fold 5 Live Images Surface Online، طراحی نمایشی و لولای جدید: جزئیات





منبع