ظاهرا اپل واچ سری 8 با صفحه نمایش بزرگتر عرضه خواهد شد

راس یانگ، مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایش (DSCC)، یک مطلب را به اشتراک گذاشته است. توییتاین موضوع نشان می‌دهد که اپل واچ سری 8 آینده می‌تواند در اندازه‌های جدید، از جمله نمایشگر بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی خود، از جمله اپل واچ سری 7، عرضه شود. از سوی دیگر، اپل واچ سری 7 در دو گزینه 41 و 45 میلی متری موجود است.

به غیر از این، انتظار می رود این پوشیدنی تراشه S8 را نیز دریافت کند که می تواند مشخصات مشابه S7 را داشته باشد، همانطور که در بالا ذکر شد.

طبق گزارش‌ها، اپل واچ سری 8 از نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود بهره می‌برد. انتظار می رود این اندازه بزرگتر 1.99 اینچی باشد. گفته می شود که شرکت فناوری کوپرتینویی سه نوع از ساعت هوشمند جدید را عرضه خواهد کرد. اپل واچ سری 8 همچنین دارای سنسور دمای بدن است که می تواند تشخیص دهد آیا شما تب دارید یا خیر. سپس می تواند توصیه کند با پزشک خود صحبت کنید یا از یک دماسنج اختصاصی استفاده کنید. گفته می شود ساعت هوشمند اپل دارای تراشه S8 نیز خواهد بود.

برای یادآوری، اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه سه نوع از اپل واچ سری 8 است. انتظار می رود که یک SE ارزان قیمت، یک سری 8 استاندارد و یک نسخه مقاوم که برای ورزش های شدید استفاده می شود وجود داشته باشد.


این هفته در Orbital، پادکست Gadgets 360، آیفون 13، آی‌پد جدید و آی‌پد مینی و اپل واچ سری 7 را مورد بحث قرار می‌دهیم – و معنی آنها برای بازار هند. Orbital در پادکست های اپل، پادکست گوگل، اسپاتیفای، آمازون موزیک و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

مطالعه انفجارهای پرتو گاما چشمک زن با استفاده از غبار ستاره ای در حال سقوط، جت های ناپایدار را توضیح می دهد





منبع

علاوه بر این، گزارش اخیر حاکی از آن است که اپل واچ سری 8 دارای یک سنسور دمای بدن است که می‌تواند تشخیص دهد که آیا کاربر تب دارد یا خیر. سپس ساعت هوشمند می تواند توصیه کند با پزشک خود صحبت کند یا از یک دماسنج اختصاصی استفاده کند. این گزارش همچنین اضافه می‌کند که ویژگی دمای بدن اپل واچ به کاربران اندازه‌گیری خاصی شبیه دماسنج پیشانی یا مچ دست نمی‌دهد. این ابزار پوشیدنی بیشتر نشان می دهد که آیا شما تب دارید یا خیر.