فروش Vivo X90، Vivo X90 Pro در هند از طریق Flipkart تایید شد. Vivo X90+ به زودی راه اندازی می شود


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

صفحه فرود Vivo X90 و Vivo X90 Pro به صورت زنده در پلتفرم تجارت الکترونیک Flipkart ساخته شده است و طراحی و در دسترس بودن آن را آشکار می کند. این گوشی در رنگ مشکی با روکش پشتی چرمی و یک ماژول دوربین دایره ای بزرگ که دارای سه لنز، فلاش LED، مارک ZEISS و روکش T* است نشان داده شده است. دوربین این گوشی به لنز ZEISS مجهز خواهد شد. به غیر از این جزئیات، این شرکت هنوز چیزی در مورد گوشی های هوشمند آینده فاش نکرده است.

جدای از اینها، تایپستر جدول زمانی راه اندازی Vivo X90+ در بازار چین را نیز فاش کرده است و ادعا می کند که احتمالاً در ژوئن یا جولای عرضه خواهد شد.

در همین حال، طبق گزارش ها، این شرکت همچنین در حال کار بر روی افزودن یک عضو جدید به این سری است – Vivo X90+. این یک مدل کاملاً جدید خواهد بود و گمان می‌رود که در سطح جهانی و همچنین در چین عرضه شود. طبق گزارش پرایس بابا، از طريق Paras Guglani، Vivo X90+ شماره مدل V2141HA را در بازار چین خواهد داشت. گفته می شود گوشی هوشمند ادعا شده با صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه می شود. انتظار می رود این گوشی به چیپست سری 9000 دیمنسیتی و 12 گیگابایت رم مجهز شود. این گوشی از شارژ 80 واتی پشتیبانی می کند.

با این حال، Vivo X90 و Vivo X90 Pro به همراه Vivo X90 Pro+ در چین و همچنین بازارهای جهانی عرضه شده بودند. و از این رو، ما از قبل مشخصات گوشی ها را می دانیم. انتظار می رود Vivo X90 و Vivo X90 Pro در هند دارای مشخصات مشابه چینی و سایر همتایان جهانی خود باشند.

سری Vivo X90 شامل Vivo X90 و Vivo X90 Pro قرار است در تاریخ 26 آوریل در هند عرضه شود و فروش آن از طریق Flipkart تایید شده است. یک میکروسایت برای سری Vivo X90 قبلاً به صورت زنده در سایت تجارت الکترونیک ساخته شده است. این گوشی ها قبلا در ماه نوامبر سال گذشته در چین عرضه شده اند. با این حال، این شرکت همچنین قصد دارد یک عضو جدید را به این سری اضافه کند – Vivo X90+. گمان می رود این گوشی هوشمند در بازارهای جهانی عرضه شود.