مارک گورمن: مک بوک ایر 15 اینچی اپل در WWDC 2023 معرفی می شود

یکی از موردانتظارترین راه‌اندازی‌های این رویداد، هدست AR/VR است که طبق گزارش‌ها اپل مدت‌هاست روی آن کار می‌کند. انتظار می‌رود که xrOS دستگاه مورد نظر را اجرا کند، که احتمالاً در این رویداد در کنار برنامه‌های App Store رایگان و سایر ابزارهای همراه راه‌اندازی می‌شود.

طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود اپل چندین لپ‌تاپ دیگر از جمله مک بوک ایر 13 اینچی به روز شده، مک بوک پرو 13 اینچی پایه و آی‌مک 24 اینچی تازه‌سازی شده را نیز عرضه کند. انتظار می رود اولین مک پرو با چیپست های خود اپل و مدل های پیشرفته مک بوک پرو به روز شده نیز در WWDC امسال رونمایی شود.

طبق گزارشی که منتشر شده، انتظار می رود مک بوک ایر 2023 با صفحه نمایش 15 اینچی در 5 ژوئن در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان جهانی اپل در سال 2023 معرفی شود. گزارش های متعددی مبنی بر عرضه این دستگاه اپل منتشر شده است. گزارش‌های قبلی نسخه‌ای در ماه ژوئن را پیشنهاد می‌کردند و همین موضوع توسط منابع متعدد بازیابی شده است. انتظار می‌رود که غول فناوری کوپرتینویی طبق سنت هر ساله مجموعه‌ای از محصولات و نرم‌افزارهای جدید را عرضه و رونمایی کند. امسال، در کنار مک بوک ایر جدید، انتظار می‌رود که این شرکت iOS 17، macOS 14 و watchOS 10 را از جمله موارد دیگر عرضه کند.

معرفی بزرگ دیگری که در این رویداد پیش بینی می شود، معرفی iOS 17 است که احتمالاً همراه با سری آیفون 15 است که انتظار می رود اواخر امسال عرضه شود. خط تولید سری گوشی های پرچمدار آینده شامل چهار مدل است – آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس.

مارک گورمن در خبرنامه اخیر Power On خود مجدداً تأیید کرد که اپل مک بوک ایر 15 اینچی را در 5 ژوئن در WWDC 2023 رونمایی خواهد کرد و ادعاهای ماه گذشته خود را تأیید می کند. در گزارش قبلی، گورمن با استناد به گزارش های داخلی شرکت، گفت که لپ تاپ جدید مک بوک ایر همچنان از چیپست M2 مدل سال گذشته برخوردار است. طبق گزارش ها، این شرکت در حال آزمایش macOS 14 است که انتظار می رود آن را در کنار سایر نرم افزارهای جدید در رویداد WWDC معرفی کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع