مایکروسافت اعلام کرد برای رفع نگرانی های ضد انحصار اتحادیه اروپا، برای محصول آفیس خود هزینه دریافت می کند

مایکروسافت گفت که به همکاری خود با کمیسیون ادامه می‌دهد و برای راه‌حل‌های عمل‌گرایانه که نگرانی‌های آن را برطرف می‌کند و به مشتریان خدمات خوبی ارائه می‌دهد، باز است.

سایر افراد آشنا در دسامبر به رویترز گفتند که مایکروسافت از سال گذشته پس از شکایت اپلیکیشن پیام‌رسان فضای کاری متعلق به Salesforce به کمیسیون اروپا، به دنبال رفع نگرانی‌های مجری رقابت اتحادیه اروپا بوده است.

به گفته مردم، ناظر ضد تراست اتحادیه اروپا به دنبال بازخورد رقبای مایکروسافت در مورد پیشنهاد خود است.

مایکروسافت پیشنهاد داده است که قیمت های متفاوتی را برای محصول آفیس خود با و بدون برنامه Teams اعمال کند تا از تحقیقات احتمالی اتحادیه اروپا و جریمه آن جلوگیری کند.

یکی از سخنگویان گفت: “ما چندین شکایت در مورد مایکروسافت، از جمله توسط Slack، در رابطه با رفتار مایکروسافت در رابطه با محصول Teams دریافت کرده ایم. همانطور که می دانید ارزیابی ادامه دارد، بنابراین ما نمی توانیم بیشتر توضیح دهیم.”

در دهه گذشته، کمیسیون اروپا مایکروسافت را 2.2 میلیارد یورو (تقریباً 19800 کرور) به دلیل اقداماتی که قوانین رقابت اتحادیه اروپا را نقض می کند، از جمله بستن یا بسته کردن دو یا چند محصول به یکدیگر جریمه کرد.

© تامسون رویترز 2023


ریلمی ممکن است بخواهد Mini Capsule ویژگی تعیین کننده Realme C55 نباشد، اما آیا در نهایت یکی از مشخصات سخت افزاری گوشی خواهد بود که در مورد آن صحبت می شود؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

کمیسیون اروپا روز پنجشنبه گفت که شاکیان دیگری به جز Slack وجود دارد.

Slack در سال 2020 ادعا کرد که مایکروسافت به طور غیرمنصفانه تیم های چت و برنامه ویدیویی محل کار خود را در محصول آفیس خود ادغام کرده است. غول فناوری ایالات متحده در سال 2017 Teams را با هدف بازار همکاری در محل کار در حال رشد سریع و پرسود معرفی کرد.

Salesforce از اظهار نظر خودداری کرد.