مدیر عامل Binance CZ، Jibe را در رژیم مالیاتی هند می‌پذیرد، می‌گوید تجارت در اینجا قابل اجرا نیست

در ماه مه، برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس، گفته بود که بانک مرکزی هند (RBI) به طور ضمنی فشار غیررسمی را بر صرافی برای لغو برخی ویژگی‌ها اعمال کرده است.

در همین حال، هند هنوز در حال کار بر روی تدوین قوانینی برای اداره بخش کریپتو است. در تلاش برای حمایت از رشد اکوسیستم Web3 هند، اخیراً یک گروه جدید مدافع رمزارز به نام Bharat Web3 Association (BWA) در این کشور راه‌اندازی شده است که متشکل از بازیگران صنعتی مانند Polygon، CoinDCX، CoinSwitch Kuber، WazirX، ZebPay و Hike هستند. دیگران.

ژائو در سخنرانی خود گفت که هند یک محیط دوستدار کریپتو نیست.

راه اندازی این ویژگی توسط دولت “ناشناس” نامیده شد که منجر به تعلیق آن از برنامه Coinbase شد.

با این حال، ژائو اعتماد خود را به پتانسیل هند برای تبدیل شدن به بازاری سودآور برای بازیکنان ارزهای دیجیتال بازگردانده است. بایننس تا آگوست امسال 429000 بار در هند دانلود کرده است که از سایر صرافی های رقیب پیشی گرفته است.

در ماه آوریل، Coinbase اعلام کرد که هندی‌ها می‌توانند دارایی‌های رمزنگاری شده را با استفاده از روش پرداخت دیجیتال خود هند – UPI، روی پلتفرم خود خریداری کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با این حال، ژائو تنها شخصیت بزرگی از حوزه رمزنگاری جهانی نیست که از هند به دلیل عدم اتخاذ رویکردی مبتنی بر رمزنگاری به طور کلی انتقاد کرده است.

صرافی کریپتو که در سال 2017 تاسیس شد، در تلاش است تا به مجوزدارترین صرافی ارز دیجیتال در جهان تبدیل شود.

در ماه ژوئیه، کن لی، مدیر سرمایه گذاری در آزمایشگاه بایننس در مصاحبه ای به گجت 360 گفته بود که این شرکت به طور فعال بازار هند را زیر نظر دارد تا فرصت های تجاری سودآور را به دست آورد.

به نظر نمی رسد رویکرد محتاطانه رمزنگاری هند با بازیگران صنعت که به گسترش جهانی نگاه می کنند، خوشایند نباشد. Changpeng Zhao (CZ)، مدیر عامل Binance، رژیم مالیاتی هند بر بخش کریپتو را به دلیل ایجاد نکردن یک محیط تجاری مناسب برای صرافی‌ها برای راه‌اندازی فروشگاه مقصر دانست. اظهارات ژائو در خلال کنفرانس TechCrunch Crypto که در 17 نوامبر برگزار شد، بیان شد. هند قانون کسر مالیات 30 درصدی را بر تمام درآمدهای حاصل از فعالیت های رمزنگاری به همراه یک درصد کاهش TDS در تمام تراکنش های رمزنگاری اعمال می کند.

ما امروز یک تجارت قابل دوام در هند نمی بینیم. یک کاربر می تواند 50 بار در روز معامله کند و 70 درصد از پول خود را از دست خواهد داد. اگر قرار است برای هر تراکنش ۱ درصد مالیات بگیرید، این تعداد تراکنش وجود نخواهد داشت. قرار نیست حجمی برای مبادله نوع دفترچه سفارش وجود داشته باشد. ما به کشورهایی نمی رویم که در آن کسب و کار پایدار نخواهیم داشت – یا هیچ تجارت دیگری،” گزارش TechCrunch به نقل از ژائو می گوید.