مدیر عامل TikTok از نگرانی های امنیتی در استماع با قانونگذاران ایالات متحده ابراز نگرانی کرد

این جلسه در یک لحظه حیاتی برای TikTok برگزار می شود، زیرا دولت بایدن با فشار فزاینده ای از سوی قانونگذاران برای ممنوع کردن این برنامه در کشور به دلیل نگرانی های امنیت ملی مواجه است. TikTok متعلق به ByteDance، یک شرکت فناوری چینی است.

TikTok اخیراً ابزارهای کنترل والدین بیشتری را عرضه کرده است و اوایل این ماه گفت که در مراحل اولیه توسعه ویژگی است که به والدین اجازه می‌دهد نوجوانان خود را از دیدن ویدیوهایی که حاوی کلمات یا هشتگ‌های خاصی هستند مسدود کنند.

قانونگذاران ایالات متحده در جلسه استماع کنگره در روز پنجشنبه TikTok را به ارائه محتوای مضر و ایجاد “پریشانی عاطفی” به کاربران جوان متهم کردند و مدیر عامل این برنامه متعلق به چینی را در مورد نفوذ بیش از حد این شرکت بر نوجوانان مورد انتقاد قرار دادند.

Chew بعداً در طول جلسه دادرسی گفت که محتوایی مانند چالش های خطرناک از TikTok ممنوع است.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

نماینده کتی مک موریس راجرز، یک جمهوری‌خواه از واشنگتن، جلسه استماع را با شو زی چو، مدیر اجرایی TikTok آغاز کرد و گفت که در عرض چند دقیقه پس از ایجاد حساب کاربری در TikTok، الگوریتم محتوا محتوای آسیب‌رسانی به خود و اختلال خوردن را ترویج می‌کند و چالش‌های «خطرناک» را تشویق می‌کند. که می تواند جان بچه ها را به خطر بیندازد.

فرانک پالون، نماینده دموکرات از نیوجرسی، گفت که محتوای TikTok “احساس استرس عاطفی” را در کودکان تشدید می کند.

Chew، در اولین حضور خود در کنگره، شهادت داد که در حالی که “اکثریت قریب به اتفاق” کاربران TikTok بالای 18 سال سن دارند، این شرکت در اقداماتی برای محافظت از جوانانی که از این برنامه استفاده می کنند، سرمایه گذاری کرده است.

قانونگذاران از Chew در مورد اینکه آیا دولت چین می‌تواند به داده‌های کاربران آمریکایی‌ها دسترسی داشته باشد و همچنین اینکه چگونه از رسیدن محتوای مضر به کاربران جوان جلوگیری می‌کند، سؤال کردند.

باب لاتا، نماینده جمهوری خواه از اوهایو، در جلسه شنیدن یک دختر 10 ساله که خود را در حال انجام یک به اصطلاح “چالش خاموشی” از ویدئوهای ارسال شده در برنامه خفه کرد، صحبت کرد. لاتا گفت TikTok نباید توسط بخش 230 قانون نجابت ارتباطات در سال 1996 محافظت شود، قانونی که به طور کلی به پلتفرم های آنلاین برای محتوای تولید شده توسط کاربران مصونیت می دهد.