توییتر آبی در سطح جهانی عرضه می شود، علائم تایید شده قدیمی از اول آوریل حذف می شوند


توییتر هفته آینده شروع به حذف علائم تایید شده قدیمی از حساب های کاربری می کند، زیرا به سمت مدلی کار می کند که فقط مشترکین پولی و اعضای سازمان های تایید شده دارای این وضعیت باشند. این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو روز پنجشنبه در توییتی اعلام کرد که حرکت برای تأیید اعتبار میراث از اول آوریل آغاز می شود. این یکی از اولین تغییرات سیاستی است که توسط مالک Elon Musk اعلام شده است، که اندکی پس از تصاحب در اواخر سال گذشته برنامه موجود را “فاسد” توصیف کرد. ماسک نظر خود را در مورد چندین تغییر در شبکه اجتماعی تغییر داده است، اما در تمایل خود برای حذف سیستم تأیید قدیمی ثابت قدم مانده است.

توییتر علامت تأیید آبی را به یکی از ویژگی‌های اصلی اشتراک توییتر آبی خود تبدیل کرده است، که ماسک قیمت آن را از 8 دلار (تقریباً 600 روپیه) در ماه شروع کرد و اکنون به عنوان بهترین راه برای لذت بردن و بهبود خدمات تبلیغ می‌کند. ماسک می‌گوید مشکل ربات توییتر نیز با مشترکان پولی بیشتر حل می‌شود. به گفته این شرکت، کاربران Blue Paying در پاسخ ها و جستجوها اولویت بیشتری دارند و به مبارزه با کلاهبرداری و هرزنامه کمک می کند. آنها همچنین نیمی از تبلیغات را دریافت می کنند و می توانند توییت ها را ویرایش کنند.

در میان افرادی که بدون پرداخت هزینه اشتراک به‌عنوان تایید شده علامت‌گذاری شده‌اند، بسیاری از چهره‌های عمومی و روزنامه‌نگاران وجود دارند. در طول سال‌های فعالیت توییتر قبل از ماسک، این سیستم به تأیید صحت اظهارات و گزارش‌های دریافتی از آن حساب‌ها کمک کرد و توییتر را به منبع قابل اعتمادتری برای اخبار تبدیل کرد.

مخالفت ماسک نسبت به سیستم سابق اغلب در زمینه تحقیر اعضای رسانه‌ها که فعال‌ترین کاربران تایید شده توییتر هستند، ابراز شده است. در این ماه، او آدرس ایمیل press@twitter.com را طوری تنظیم کرد که به صورت خودکار با یک ایموجی مدفوع پاسخ دهد، زیرا در ماه‌های گذشته به طور گسترده به پرسش‌های روزنامه‌نگاران نادیده گرفته شده بود.

© 2023 بلومبرگ LP


Oppo Find N2 Flip که به تازگی راه اندازی شده است، اولین گوشی تاشوی این شرکت است که در هند معرفی شده است. اما آیا آن چیزی که برای رقابت با Samsung Galaxy Z Flip 4 لازم است را دارد؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

مدیر عامل TikTok از نگرانی های امنیتی در استماع با قانونگذاران ایالات متحده ابراز نگرانی کرد





منبع