نبرد Overwatch 2 برای رویداد Olympus اکنون زنده است، قهرمانان بر اساس اسطوره یونانی شکل گرفته اند

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

برای تکرار، Battle for Olympus به سادگی حالت استاندارد مرگ بازی Overwatch 2 با پوشش تازه ای از رنگ المپیا است. به خاطر داشته باشید که افکت‌های جدید فقط به این حالت محدود می‌شوند و بازی سریع و بخش‌های رقابتی با کیت‌های معمولی Heroes ادامه خواهند داشت. هفت قهرمان قابل بازی موجود در حالت بازی عبارتند از Junker Queen، Lució، Pharah، Ramattra، Reinhardt، Roadhog، و Widowmaker – که همگی به نهایی های “Divine” مجهز هستند که بیشتر از حالت های استاندارد دوام می آورند و تغییراتی را به حالت عادی شما اضافه می کنند. حرکت مجموعه علاوه بر این، هر شخصیت بر اساس یک افسانه یونانی مناسب طراحی و نامگذاری شده است، پوسته های آن را می توان با استفاده از سکه هایی که با تکمیل چالش های هفتگی به دست آورده اند، خریداری کرد. درست مانند رویدادهای فصلی قبلی، Battle for Olympus با رفتن به بخش Arcade قابل دسترسی است.

Roadhog فقط یک چشم در حالت دارد، به لطف قدرتی که بعد از Cyclops مد شده است. توانایی 15 ثانیه‌ای Divine Roadhog بدن او را به شدت گسترش می‌دهد و 600 نقطه سلامتی را اضافه می‌کند و توانایی پرتاب تخته سنگ را به جای شلیک نهایی معمولی خود اضافه می‌کند. از سوی دیگر، حملات غوغایی او، پنج برابر بیشتر از حد معمول آسیب وارد می کند و با هر ضربه، دشمنان را از خود دور می کند. و در نهایت، هادس فارا وجود دارد، که اکنون در هنگام اجرای رگبار موشکی خود متحرک است، و او را کمتر باز و آسیب پذیر می کند تا در هنگام حضور در انیمیشن حیرت زده یا کشته شود. همچنین، در طول دوره 20 ثانیه ای Divine Ultimate، هر کشتن فره را شفا می دهد و مدت اثر را افزایش می دهد.

هنگام بازی لوسیو که دوباره نقش هرمس را تصور می‌کردید – به لطف سرعتش – Divine Sound Barrier او 20 ثانیه دوام می‌آورد و به او مهمات بی‌نهایت، توانایی دوباره پریدن پس از پریدن از روی دیوار و افزایش بسیار سریع حمله و سرعت حرکت را می‌دهد. علاوه بر این، اگر اکشن Boop او دشمنان را به دیوار بکوبد، آسیب بیشتری به آنها وارد می شود و به زودی مات و مبهوت می شوند. از آنجایی که بازی Overwatch 2 Battle for Olympus یک حالت Deathmatch است، توانایی های این off-healer فقط به نفع اوست. در همین حال، بیوه‌ساز تک‌تیرانداز، که بر اساس مدوسای سر مار ساخته شده است، می‌تواند دشمنانی را که به شما نگاه می‌کنند، به سنگ تبدیل کند. چشمان او ناگفته نماند، نهایی یک سبک بازی پرخطر و با پاداش بالا را امکان پذیر می کند و از شما می خواهد تا دشمنان را وادار کنید تا به موقعیت برتر شما توجه کنند.

همانطور که قبلا گفته شد، قهرمانی که تا پایان رویداد Battle for Olympus بیشترین تعداد حذف را داشته باشد با مجسمه ای در نقشه Illios Ruins برای همیشه جاودانه خواهد شد. علاوه بر این، Overwatch 2 اکنون مملو از چالش های ویژه است که به باز کردن خطوط صوتی موضوعی جدید، عناوین پخش کننده و لوازم آرایشی جدید برای خرید با استفاده از Overwatch Coins کمک می کند. یک چالش مبتنی بر ایست بازرسی نیز وجود دارد که پوسته Legendary Winged Victory Mercy را باز می کند.

چیزی که در اینجا به دست می آورید اساساً یک حالت خدا برای Overwatch 2 است، که در آن همه قدرت ها مستقیماً از اساطیر یونان استخراج شده اند. نهایی الهی Minotaur Reinhardt نیز 20 ثانیه طول می کشد و به او اجازه می دهد تا هر زمان که دشمنی به دیوار برخورد کرد یا به دیوار حمله کرد، بهبود یابد. او اکنون می‌تواند تا سه حریف را به‌طور هم‌زمان پین کند، با ضربه‌های دیواری آسیب بیشتری وارد می‌کند و کاهش شارژ بعدی را فقط روی 0.5 ثانیه تنظیم می‌کند که به طرز باورنکردنی غلبه می‌کند. ملکه زئوس یونکر مجهز به Divine Rampage است، جایی که تمام آسیب‌هایی که با استفاده از تفنگ Scattergun او وارد می‌شود، این شانس را دارد که آسیب رعد و برق بیشتری به توانایی‌های او وارد کند. در همین حال، تانک جدید Ramattra مجهز به نعمت خدای دریا پوزیدون است که با گرداب Ravenous شروع می شود، گرداب بزرگی که دشمنان را می مکد و سپس آنها را به هوا پرتاب می کند. همچنین می‌توانید از انفجارهای بزرگ آبی که آسیب زیادی وارد می‌کنند، شلیک کنید.

رویداد مدت زمان محدود نبرد Overwatch 2 در حال حاضر زنده است. آخرین به‌روزرسانی حالت فصلی جدید را ارائه می‌کند، که یک بازی مرگ‌مچ رایگان برای همه را معرفی می‌کند که شامل هفت قهرمان منتخب است که دوباره به عنوان خدایان، الهه‌ها و موجودات یونانی تصور می‌شوند. بلیزارد اینترتینمنت قبلاً تریلری از این رویداد منتشر کرده بود و برخی از توانایی‌های خداگونه جدیدی را که در بالای امتیازات قهرمانان شما قرار می‌گیرند، به نمایش گذاشته بود. این استودیو در حال حاضر برخی از یادداشت‌های پچ را به اشتراک گذاشته است که هر یک از توانایی‌ها را تجزیه می‌کنند، در کنار یک تابلوی امتیازات جهانی که برای جاودانه کردن یک قهرمان با مجسمه‌ای درون بازی کار می‌کند. این رویداد قرار است تا 19 ژانویه ادامه داشته باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

رویداد Overwatch 2 Battle for Olympus اکنون تا 19 ژانویه در رایانه‌های شخصی، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series S/X پخش می‌شود.