واحدهای تبلت پیکسل گوگل برای فاز EVT به هند ارسال شد، مشخصات لو رفت: گزارش

طبق این گزارش، تبلت گوگل پیکسل ممکن است دارای سخت افزار یا مودم GPS، سنسور مجاورت و فشارسنج نباشد. اخیراً، همین توسعه‌دهنده در توییتر به اشتراک گذاشت که تبلتی رده بالای گوگل هنوز در دست توسعه است. گفته می شود این تبلت با اسم رمز «T6Pro» یا «tangorpro» شناخته می شود.

طبق این گزارش، تبلت پیکسل گوگل دارای صفحه نمایش 10.95 اینچی با پشتیبانی از قلم USI 2.0 گوگل است. این می تواند در 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی موجود باشد. برای اتصال، گفته می شود که از Wi-Fi 6 پشتیبانی می کند. همچنین گفته می‌شود که تبلت گوگل پیکسل از نسل اول Google Tensor SoC پشتیبانی می‌کند.

بر اساس گزارشی، مشخصات تبلت گوگل پیکسل توسط یک توسعه دهنده به صورت آنلاین فاش شده است. گفته می شود که این تبلت وارد مرحله آزمایش اعتبارسنجی مهندسی (EVT) شده است که پس از مرحله نمونه سازی انجام می شود. برخی از واحدهای تبلت پیکسل برای EVT و صدور گواهینامه به هند ارسال شده اند که نشان می دهد این تبلت به زودی در این کشور عرضه خواهد شد. گفته می شود که تبلت پیکسل آینده در نسخه های 128 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. گفته می شود که این دستگاه دارای صفحه نمایش 10.95 اینچی نیز خواهد بود.

توسعه دهنده Kuba Wojciechowski، با همکاری 91Mobiles، مشخصات کلیدی تبلت گوگل پیکسل آینده را به اشتراک گذاشته است. طبق گزارش‌ها، توسعه‌دهنده همچنین گفته است که تبلت پیکسل وارد مرحله EVT شده است که پس از مرحله نمونه‌سازی انجام می‌شود. ظاهراً این بدان معناست که گوگل طراحی و سخت افزار تبلت پیکسل را نهایی کرده است. گفته می شود که این غول فناوری قبلاً برخی از واحدهای تبلت آینده را برای EVT و گواهینامه ها به هند ارسال کرده است که نشان می دهد این تبلت می تواند در این کشور عرضه شود.

مشخصات تبلت گوگل پیکسل (شایعه شده)


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در ماه آگوست، گزارشی حاکی از آن بود که تبلت گوگل پیکسل می‌تواند بر روی نسخه 64 بیتی اندروید 13 اجرا شود. علاوه بر این، گفته می شود که این تبلت از برنامه های 32 بیتی پشتیبانی نمی کند. برای یادآوری، تبلت گوگل پیکسل توسط این غول فناوری در جریان رویداد Google I/O در ماه مه سال جاری مورد تمسخر قرار گرفت. انتظار می رود این تبلت سال آینده یعنی سال 2023 رونمایی شود.