ورودی های هند برای تدوین سیاست جهانی در مورد ارزهای دیجیتال مهم است: FM Nirmala Sitharaman


آیا Nothing Phone 2 به عنوان جانشین Phone 1 عمل خواهد کرد یا این دو در کنار هم وجود خواهند داشت؟ ما در مورد گوشی اخیراً راه اندازی شده این شرکت و موارد دیگر در مورد آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هند پیشرفتی در موضع چین در مورد بازسازی بدهی دیده است یا خیر، او پاسخ مثبت داد.

سیتارامان ادامه داد: «خب، امروز دلگرم کننده به نظر رسید.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

سیتارامان در پاسخ به این سوال که چرا در پایان جلسه به جای بیانیه، خلاصه کرسی صادر شد، گفت که اعضا مأموریتی برای تغییر “زبان جنگ روسیه و اوکراین” ندارند، که در بیانیه صادر شده پس از اجلاس G20 که سال گذشته در بالی، اندونزی برگزار شد، وجود داشت.

G20 یا گروه 20، یک مجمع بین دولتی از اقتصادهای بزرگ توسعه یافته و در حال توسعه جهان است. هند در حال حاضر ریاست جمهوری خود را بر عهده دارد.

وی افزود: “و بیانیه بنگالورو تغذیه کننده آن بیانیه بود. ما دستور تغییر زبان ارائه شده در اجلاس بالی را نداریم. بنابراین باید به رهبران در اجلاس سران خود در سپتامبر واگذار شود تا در مورد آن صحبت کنند. قبل از آن، ما فکر نمی کنیم درست باشد که آن را تغییر دهیم.”

اولین نشست وزرای دارایی G20 و روسای بانک مرکزی در فوریه سال جاری در بنگالورو برگزار شد.

قابل ذکر است، جلسه دو روزه FMCBG با خلاصه و سند نتیجه رئیس G20 شامل 26 بند و دو ضمیمه به پایان رسید. در بیانیه ای آمده است که خلاصه کرسی منعکس کننده مذاکرات انجام شده در این جلسه است و حمایت گسترده ای را که ریاست گروه 20 هند از دستاوردهای مختلف پیش بینی شده برای سال 2023 دریافت کرده است، نشان می دهد.

او گفت: “بیانیه رئیس (به جای بیانیه) صادر شده است زیرا ما هنوز زبان مشترکی در مورد جنگ روسیه و اوکراین نداریم. و موضع ما از فوریه این بوده است که بیانیه را از بالی گرفته ایم، بیانیه رهبران که در آن نشست رسیده است.”

در بیانیه رسمی آمده است، در حالی که کار آماده سازی “مقاله ترکیبی” در حال انجام است، هند “یادداشت ریاست جمهوری” را به عضویت G20 ارائه کرده است که ورودی های مهمی را برای نقشه راه در مورد دارایی های کریپتو ارائه کرده است.

وزیر دارایی در پاسخ به این سوال که آیا هیچ بحثی در مورد تصمیم روسیه برای پایان دادن به مشارکت خود در قرارداد صادرات غلات دریای سیاه وجود دارد، گفت: “چند نفر از اعضا آن را محکوم کردند (اقدام مسکو) و گفتند که نباید این اتفاق می افتاد. این نباید تعلیق می شد. قابل ذکر است، این توافق که در ماه ژوئیه برای کاهش بحران جهانی غذا به امضا رسید، با هدف ایجاد یک گذر امن برای غلات اوکراینی مسدود شده به دلیل جنگ مداوم روسیه و اوکراین بود.

وزیر امور خارجه وقتی از او پرسیده شد که هند چقدر نسبت به ورود چین به عنوان بخشی از چارچوب حل بدهی مشترک خوشبین است، وزیر امور خارجه پاسخ داد: “من امیدوار هستم”.

او این اظهارات را در حین سخنرانی در مرکز همایش ماهاتما ماندیر در اینجا در گجرات پس از پایان سومین نشست وزرای دارایی G20 و روسای بانک مرکزی (FMCBGs) که تحت ریاست مجمع بین‌دولتی هند برگزار شد، بیان کرد.

او گفت: “اعضا از توصیه سطح بالای هیئت ثبات مالی (FSB) در مورد فعالیت های دارایی های رمزنگاری شده استقبال کردند. اعضا همچنین یادداشت ریاست جمهوری را که هند تهیه کرده بود، مورد بحث قرار دادند و خاطرنشان کردند که این یک ورودی مهم برای اولویت بندی زمینه های کاری ضروری برای دستیابی به یک سیاست جهانی جامع، منسجم و هماهنگ و چارچوب نظارتی خواهد بود.”

وزیر دارایی در پاسخ به سوالی درباره جایگاه دارایی های دیجیتال هند در مورد وضعیت دارایی های دیجیتال هند، گفت: “اکنون که بحث ها در مورد ارزهای رمزنگاری گسترده شده است، دیدگاه مشترکی وجود دارد که برای تنظیم دارایی های رمزنگاری و پیامدهای (آنها) بر بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه به درک جهانی نیاز است.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه ارزهای دیجیتال تحت مقررات FSB تنظیم می شود، گفت که گزارش ترکیبی که به طور مشترک توسط صندوق بین المللی پول (IMF) و FSB تهیه می شود، انتظار می رود ارائه شود و سپس “بحثی در مورد ورودی هایی که در یادداشت رئیس جمهور ارائه کرده ایم. اکنون نمی توان حدس زد. ما باید تا نشست بعدی صبر کنیم.” Shaktikanta Das، رئیس بانک مرکزی هند (RBI) که سیتارامان را در کنفرانس مطبوعاتی همراهی کرد، گفت که اشتیاق اولیه در مورد ارزهای دیجیتال در بسیاری از کشورها در حال محو شدن است.

وزیر دارایی اتحادیه، نیرمالا سیتارامان، روز سه‌شنبه گفت موضوعات مختلف پیرامون ارزهای دیجیتال در یک نشست کلیدی G20 در اینجا مورد بحث قرار گرفت و ورودی‌های هند نقش مهمی در تدوین یک سیاست جهانی جامع برای دارایی‌های عصر جدید ایفا خواهند کرد.

سیتارامان گفت که تمامی اعضای شرکت کننده G20 از تلاش های هند در ایجاد و استفاده از زیرساخت های عمومی دیجیتال (DPI) قدردانی می کنند.

او گفت که مدیریت آسیب پذیری های بدهی جهانی در سال 2023 اولویت مهمی است و ریاست جمهوری هند تلاش کرد نگرانی های جنوب جهانی (اشاره به کشورهای در حال توسعه که عمدتا در نیمکره جنوبی قرار دارند) را در این نشست های گروه 20 بیان کند.

نقشه راه، که در مقاله ترکیبی گنجانده شده است، از یک سیاست و چارچوب نظارتی هماهنگ و جامع با در نظر گرفتن طیف گسترده ای از خطرات مربوط به دارایی های رمزنگاری پشتیبانی می کند.

این گروه شامل آرژانتین، استرالیا، برزیل، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، مکزیک، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، ترکیه، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا (EU) است.

او گفت: «اعضای گروه 20 فعالانه در مورد چگونگی تقویت هماهنگی چندجانبه برای رسیدگی موثر به وضعیت رو به وخامت بدهی و تسهیل درمان هماهنگ بدهی برای کشورهایی که دچار بدهی هستند، بحث کرده‌اند.

گفت: “اشتیاق اولیه در میان کشورها در مورد کریپتوها وجود داشت. اما در طول یک سال گذشته، شکست برخی از صرافی های بزرگ رمزنگاری رخ داد و سرمایه گذاران نیز پول خود را از دست دادند. شور و اشتیاق اکنون از بین رفته است. همه متوجه شده اند که خطر بزرگی وجود دارد. بنابراین (در حال حاضر) مقدار زیادی احتیاط و نگرانی در مورد ارزهای دیجیتال وجود دارد.”

وزیر مالیه گفت: “ریاست هند دستور کار زیرساخت های عمومی دیجیتال (DPI) را وارد بحث های گروه 20 کرده است. اعضا به نقش تحول آفرین DPI در پیشبرد سریع شمول مالی و دستاوردهای بهره وری اذعان کردند.