پپه کوین: Memecoin جدید در بلوک فوراً افزایش می یابد، حرکت ایلان ماسک با وجود پرچم های قرمز سایه دار

یک ماه و سه روز پس از راه‌اندازی، PEPE با قیمت 0.000001514 دلار (تقریباً 0.00013 روپیه)، طبق CoinMarketCap از جمعه، 19 می معامله می‌شود.

با این حال، جالب است که 1.8 میلیارد دلار (تقریباً 14890 کرور) سرمایه ای که پپه کوین تا 5 می در آن قرار داشت، به زودی به ارزش فعلی 597.9 میلیون دلار (تقریباً 4950 کرور) سقوط کرد زیرا شرایط بازار در بحبوحه رکود اقتصادی ایالات متحده متلاطم شد.

ردفلگ ها و گمانه زنی ها

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

کارشناسان صنعت پیشنهاد خود را برای سرمایه‌گذاران تکرار کرده‌اند که قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بدون انجام بررسی‌های لازم، بسیار احتیاط کنند.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیراً توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران‌تر Galaxy A54 5G عرضه شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

اکوسیستم Pepe Coin همچنین با یک فرآیند پاداش برای سهامداران بلندمدت و همچنین مکانیزم به موقع برای سوزاندن برخی از ذخایر برای حفظ کمبود مورد نظر همراه است. این توکن دارای عرضه از پیش تنظیم شده در گردش 391,790,000,000,000 توکن است.

در زمان نگارش این مقاله، DOGE با قیمت 0.082 دلار (تقریباً 6.8 روپیه) معامله می‌شد، در حالی که ارزش SHIB بر اساس ردیاب قیمت رمزنگاری Gadgets 360، 0.0000087 دلار (تقریباً 0.000718 روپیه) بود.

در قالی‌کشی، کلاهبرداران توکن‌های رمزنگاری تصادفی راه‌اندازی می‌کنند و به این توکن‌ها اجازه می‌دهند تا جایی که ممکن است پمپاژ کنند. هنگامی که سرمایه هدف آنها از سرمایه گذاران خارج شد، آنها پروژه های مجموعه را رها می کنند و سرمایه گذاران را بالا و پایین می گذارند.

وضعیت فعلی و مقایسه با DOGE، SHIB

پپ کوین که در بلاک چین اتریوم پشتیبانی می‌شود، به‌عنوان توکن PEPE دلار نیز شناخته می‌شود، در ۱۶ آوریل ۲۰۲۳ در بازار ارزهای دیجیتال عرضه شد. انتشار آن به‌طور محتاطانه و بدون فریاد از سوی اینفلوئنسرها یا ارسال برنامه‌ریزی شده توکن‌های PEPE رایگان برای برندگان شبکه‌های اجتماعی انجام شد. مسابقات رسانه ای

خوب، این عوامل به زودی سرمایه‌گذاران مشتاق به میم‌های رمزنگاری را به سمت خرید پپ کوین جذب کردند، حتی اگر ارزش جدیدی داشته باشد، زیرا الهام‌بخش شخصیت‌های نمادین میم است.

در زمان راه اندازی در آوریل، PEPE با اولین قیمت 0.000000001 دلار (تقریباً 0.000000083 روپیه) وارد عرصه تجارت شد.

پس از اینکه محبوبیت پپ کوین به سرفصل اخبار تبدیل شد، فتنه ای را در میان مردم برانگیخت، بسیاری از آنها شروع به حدس و گمان کردند که آیا پپ کوین نوعی پروژه کلاهبرداری است.

تنها بیش از یک ماه از عرضه آن می گذرد، ظهور پپه کوین همچنان موضوعی است که شکاکان باید به آن توجه کنند.

پپ کوین، یک ارز دیجیتال جدید، در آوریل 2023 برای رقابت با دوج کوین و شیبا اینو وارد بازار شد. دسته ای از ارزهای رمزنگاری شده که پپ کوین و رقبای آن در آن طبقه بندی می شوند، دسته memecoin نامیده می شود. همانطور که از نام توضیح می دهد، ممکوین ها ارزهای رمزنگاری شده الهام گرفته شده از عناصر میم هستند که با گذشت زمان در پلتفرم های شبکه های اجتماعی ترند می شوند. این تازه وارد به فضای memecoin از یک قورباغه کارتونی الهام گرفته شده است که اغلب راه خود را در میم های اینترنتی محبوب با عبارات طراحی شده برای نشان دادن احساس مرتبط پشت میم پیدا می کند.

ورود و ظهور پپه کوین

در دایره کریپتو، سرمایه‌گذاران هیجان‌زده اغلب غرق در شکوه می‌شوند و در اطراف ارزهای دیجیتال جدید خودنمایی می‌کنند و در نهایت روی سکه‌های تصادفی سرمایه‌گذاری می‌کنند و آرزو می‌کنند خوشبختانه به ارز دیجیتال بعدی «به ماه» نفوذ کنند.

پیروان ماسک سریعاً به این نکته اشاره کردند که این تصدیق ظریف ماسک می‌تواند پپه را تقویت کند و روی memecoin معروف و محبوب ماسک، DOGE تأثیر بگذارد.

در هفده روز اول عرضه، توکن PEPE 7000 درصد افزایش یافت و طبق گزارش ها تا 5 می به ارزش بازار 1.8 میلیارد دلاری رسید.

بعد از اینکه ایلان ماسک اخیراً یک میم تصادفی با حضور پپه قورباغه منتشر کرد، جنون حول این آلتکوین بیشتر دیوانه شد.

در همین حال، نه دوج کوین و نه شیبا اینو نتوانسته‌اند تغییر قیمت قابل توجهی را در یک سال گذشته نشان دهند.

در حالی که صرافی‌های بزرگ رمزارز مانند Binance و CoinMarketCap قبلاً توکن Pepe را برای تجارت در پلتفرم‌های خود فهرست کرده‌اند، برخی از افراد هنوز در مورد تعامل با $PEPE، حداقل در حال حاضر، تردید دارند.

توسعه دهندگان این سکه، که ناشناس باقی می مانند، «سیاست بدون مالیات» را در مورد PEPE وضع کرده اند که آن را برای سرمایه گذاران کوچک و تجربی جذاب می کند. این بدان معناست که سرمایه گذارانی که با سکه های پپه معامله می کنند، برای تراکنش های پپ کارمزدی دریافت نمی کنند.

ناشناس بودن سازندگان این سکه، افزایش بی سابقه قیمتی که در چند روز به ثبت رساند و کاهش سریع ارزش گذاری آن به عنوان عواملی منجر شد که منجر به مشکوک شدن پپه کوین به طور بالقوه کلاهبرداری در حال ساخت شد.