از دست دادن رکورد بیت کوین و اتر در میان بحث های سقف بدهی ایالات متحده؛ بیشتر آلت کوین ها سقوط می کنند

افت قیمت همچنین شیبا اینو، آوالانچ، چین لینک، یونی‌سواپ، کاسموس و کرونوس را تحت تأثیر قرار داد.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در اخبار دیگر، بیت کوین Frogs، توکن غیرقابل تعویض (NFT) که در بیت کوین Ordinals راه اندازی شد، از دیروز به عنوان فعال ترین مجموعه معامله شده در 24 ساعت گذشته ظاهر شد و حتی از مجموعه های محبوبی مانند Bored Apes پیشی گرفت.


Google I/O 2023 شاهد بود که غول جستجو به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته فشار فروش جزئی را مشاهده کرده است. ارزش بازار جهانی کریپتو به 1.12 تریلیون دلار (تقریبا 9272681 کرور) رسیده است که در 24 ساعت گذشته 1.34 درصد کاهش داشته است.

بیت کوین یک روند نزولی را تجربه کرد که عمدتاً تحت تأثیر بحث های جاری سقف بدهی در واشنگتن دی سی و سایر تحولات نظارتی بود. در حالی که بیت کوین از ماه تا به امروز هشت درصد کاهش را به ثبت رسانده است، اما همچنان از رشد قابل توجه 61 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار است. به طور مشابه، اتریوم عملکرد بیت کوین را منعکس کرده است و در 24 ساعت گذشته بیش از 1 درصد کاهش یافته است. ادول پاتل، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال Mudrex به گجتز 360 گفت: اتریوم در پنج روز گذشته با مشکلاتی روبرو شده است که منجر به کاهش پنج درصدی از ماه تا امروز و کاهش قابل توجه 62 درصدی در کل شده است.

«نتیجه انقضا عملکرد کوتاه مدت بیت کوین را با تأثیرات بالقوه بر قیمت آن تعیین خواهد کرد. در همین حال، سطح دشواری استخراج بیت کوین به یک رکورد بالا می رود که با افزایش نرخ هش به 350 TH/s همراه است. تیم تحقیقاتی در CoinDCX به Gadgets 360 گفت: این نشان دهنده تقویت امنیت و انعطاف پذیری شبکه بیت کوین است که توسط تعداد بیشتری از ماینرها که قدرت محاسباتی خود را برای اعتبارسنجی تراکنش ها و حفظ ماهیت غیرمتمرکز بلاک چین کمک می کنند، تقویت شده است.

بیت کوین در روز جمعه، 19 می، 1.67 درصد زیان را ثبت کرد تا با قیمت 26785 دلار (تقریباً 22 میلیون روپیه) در صرافی های ملی و بین المللی معامله شود. ارزش بیت کوین در 24 ساعت گذشته 542 دلار (تقریباً 44850 روپیه) کاهش یافت، زیرا ایالات متحده به فکر تنظیم مجدد سقف بدهی خود است. ایالات متحده، در این زمان، تحت یک رکود مالی است که همچنین تحت فشار بدهی های عمده ای است که این کشور از سال 2009 به دست آورده است. برای کنترل اوضاع، ایالات متحده در حال بررسی تغییر محدودیت برای استقراض بیشتر سرمایه از نهادهایی مانند بانک جهانی یا صندوق بین المللی پول در میان دیگران. این حد سقف بدهی نامیده می شود.

در اقدامی خاص، ریپل (XRP) در حال راه‌اندازی پلتفرمی برای CBDCها است که به بانک‌های مرکزی، دولت‌ها و مؤسسات مالی امکان می‌دهد تا اشکال منحصربه‌فرد ارز دیجیتال خود را منتشر کنند. XRP حدود 0.4 دلار (تقریباً 33 روپیه) معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 4.1 درصد افزایش یافته است. منطقه بی طرف با 48 امتیاز. این به یک مازاد محتاطانه در بین سرمایه گذاران اشاره دارد.

اتر از نظر ارزشی 0.91 درصد کاهش یافت و به 1800 دلار (تقریباً 1.48 میلیون روپیه) معامله شد. اتر دومین ارز رمزنگاری شده با ارزش پس از بیت کوین، 23 دلار (تقریبا 1903 روپیه) در 24 ساعت گذشته از دست داد.

معمولاً حرکت قیمت BTC و ETH مسیر سایر ارزهای دیجیتال را نیز تعیین می کند.

بایننس کوین، کاردانو، دوج کوین، سولانا، پولیگون، لایت کوین، پولکادوت و ترون بیت کوین و اتریوم را در مسیر ضرر دنبال کردند.

سودهای اندکی توسط Tether، USD Coin، Ripple، Binance USD، LEO، Stellar و Bitcoin Cash ثبت شد.

خودی ها از فضای کریپتو هند نیز اشاره کرده اند که خرس ها در بازار بیت کوین ممکن است از این جو نامطمئن این بخش سوء استفاده کنند.