استرالیا می گوید قوانین سخت تری برای تنظیم هوش مصنوعی لازم است، به فکر ممنوع کردن دیپ فیک است

قانون‌گذاران اروپایی ماه گذشته به تصویب قانونی برای تنظیم هوش مصنوعی نزدیک‌تر شدند، به‌طور بالقوه اولین قانون جامع هوش مصنوعی در جهان که می‌تواند سابقه‌ای در میان اقتصادهای پیشرفته ایجاد کند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

استرالیا روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد هوش مصنوعی (AI) از جمله ممنوعیت احتمالی دیپ فیک و محتوای واقعی اما نادرست را تنظیم کند، زیرا نگرانی هایی که ممکن است از این فناوری سوء استفاده شود.

این اقدام پس از نشستی با مدیران ارشد هوش مصنوعی در اوایل این هفته انجام شد، زمانی که آنها “خطر انقراض هوش مصنوعی” را مطرح کردند و از سیاستگذاران خواستند آن را با خطرات ناشی از بیماری های همه گیر و جنگ هسته ای برابری کنند.

هوسیچ گفت: «دولت ها باید نقش روشنی در شناخت خطر و… اعمال محدودیت ها داشته باشند.

استرالیا یکی از اولین کشورهایی بود که هوش مصنوعی را تنظیم کرد و در سال 2018 از یک چارچوب اخلاقی داوطلبانه رونمایی کرد.

اد هوسیک، وزیر صنعت و علم به تلویزیون ABC گفت: «به وضوح، در جامعه، نگرانی در مورد اینکه آیا این فناوری در حال پیشروی است یا نه وجود دارد.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

Husic اذعان کرد که شکاف هایی در قوانین مربوط به کپی رایت، حریم خصوصی و حمایت از مصرف کننده وجود دارد و گفت که دولت می خواهد اطمینان حاصل کند که چارچوب های قانونی خود با توجه به توسعه سریع بخش هوش مصنوعی “مناسب با هدف” هستند.

گزارش شورای ملی علم و فناوری استرالیا که روز پنجشنبه منتشر شد، نشان داد که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌تواند در رایزنی‌های پارلمانی با ایجاد سیل ارسال‌ها برای گمراه کردن افکار عمومی مورد سوء استفاده قرار گیرد.

© تامسون رویترز 2023

Husic گفت که استرالیا همچنین ممنوعیت عناصر پرخطر هوش مصنوعی را در صورتی که تقاضای زیادی برای آن در طول رایزنی های عمومی برای تنظیم قوانین جدید وجود داشته باشد، در نظر خواهد گرفت.