اولین فروشگاه های اپل در هند فروش ماهانه بیش از 100 میلیون تومان را ثبت کردند. 22 کرور هر کدام: گزارش

این گزارش می گوید که Apple BKC، فروشگاه ممتاز سازنده آیفون در منطقه مالی بمبئی، بیش از 6000 نفر را جذب کرد و بیش از 100 میلیون روپیه فروخت. 10 کرور محصول در روز افتتاحیه خود، 18 آوریل. اپل ساکت، فروشگاه این شرکت در دهلی نو که دو روز بعد در 20 آوریل افتتاح شد، گزارش شده است که با استقبال مشابهی روبرو شد.

در اوایل این ماه، کوک گفت هند پس از اعلام افزایش فروش آیفون در گزارش درآمد سه ماهه خود، هند در یک نقطه اوج قرار دارد.

بر اساس گزارشی در اکونومیک تایمز در روز پنجشنبه، Apple BKC و Apple Saket فروش ماهانه بیش از یک روپیه را ثبت کردند. هر کدام 22 تا 25 کرور این گزارش به نقل از مدیران صنعت آشنا با جزئیات ادعا می کند که این ارقام بیش از دو برابر بالاترین درآمد ممکن برای یک فروشگاه لوازم الکترونیکی در هند خارج از فصول جشن مانند دیوالی است.

به گفته مدیران صنعت ذکر شده در این گزارش، درآمد بالای اپل از اولین فروشگاه های هندی خود را می توان به قیمت عالی محصولاتش نسبت داد. آنها به ET گفتند: «…متوسط ​​قیمت فروش (ASP) محصولات اپل بسیار بالاتر است، که منجر به درآمد بیشتر می شود، و (از آنجایی که) فروش هنوز بالاست، هر دو فروشگاه در هر روز شلوغ می مانند. فروش «بسیار فراتر از» تخمین داخلی اپل بود.

این دو فروشگاه همچنین تمرکز اپل را بر هند به عنوان یک بازار در حال ظهور – نه فقط برای فروش، بلکه به عنوان یک مرکز تولید نیز مشخص کرده اند. درست پس از افتتاح فروشگاه‌ها، وزیر امور الکترونیک و فناوری اطلاعات راجیو چاندراسخار گفت اپل می‌تواند سرمایه‌گذاری و صادرات در هند را دو یا سه برابر کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تیم کوک، مدیرعامل اپل، دو فروشگاه خرده‌فروشی را در بمبئی و دهلی افتتاح کرد و مشتریان، طرفداران اپل و روزنامه‌نگاران سراسر کشور را به خود جلب کرد. صف های طولانی از مردم مشتاق که امیدوار بودند اولین کسانی باشند که فروشگاه های شیک را برای خود تجربه می کنند، قبل از باز شدن رسمی درها تشکیل شد. برخی از طرفداران اپل حتی با حمل محصولات قدیمی اپل ظاهر شدند.

اپل اولین فروشگاه خود را در هند، هر کدام در بمبئی و دهلی، در میان هیاهوهای شدید رسانه ای در ماه آوریل افتتاح کرد. Apple BKC و Apple Saket نه تنها به عنوان ویترین فیزیکی برجسته برای همه محصولات اپل عمل می کنند، بلکه سفر 15 ساله این غول فناوری در هند را نیز نشان می دهند. اکنون، تنها چند هفته پس از باز شدن درهای خود به روی مشتریان هندی، ظاهراً دو فروشگاه اپل از نظر فروش به بزرگترین فروشگاه خرده فروشی لوازم الکترونیکی کشور تبدیل شده اند.