هدست واقعیت ترکیبی اپل Reality Pro در رندرهای سه بعدی قبل از اولین نمایش مورد انتظار تجسم شد

ماه گذشته، گزارشی از وال استریت ژورنال به نقل از افراد آشنا با توسعه هدست واقعیت ترکیبی اپل اعلام کرد که انتظار می رود قیمت این دستگاه 3000 دلار (تقریبا 2.50 میلیون روپیه) باشد و شرکت انتظار دارد مشکلاتی در تولید دستگاه داشته باشد. بر خلاف عینک های واقعیت مجازی، هدست اپل مجهز به دوربین هایی خواهد بود که به آنها اجازه می دهد محیط اطراف خود را ببینند. این هدست همچنین دارای دو صفحه نمایش Micro OLED 1.41 اینچی (مورب) با بیش از 5000 نیت حداکثر روشنایی است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

چند روز قبل از شایعه معرفی هدست Apple Reality Pro، Ian Zelbo از 9to5Mac رندرهای سه بعدی این دستگاه را منتشر کرده است. این تصاویر هدست ادعایی را از زوایای مختلف نشان می‌دهند و بر اساس گزارش‌های مربوط به هدست Reality Pro هستند تا رندرهای قدیمی‌تری از دستگاه ایجاد شده توسط Zelbo در سال گذشته بهبود یابد. به عنوان مثال، رندرهای جدید عینک را با طراحی عینک اسکی نشان می‌دهند.

Apple Reality Pro – هدست واقعیت ترکیبی ادعایی این شرکت – انتظار می‌رود در رویداد سالانه توسعه‌دهندگان در سراسر جهان (WWDC 2023) که در 5 ژوئن آغاز می‌شود، اولین حضور خود را داشته باشد. طراحی دستگاه شبیه عینک اسکی به همراه نمایشگرهای Micro OLED با وضوح بالا. در حالی که اپل هنوز برنامه های خود را برای رونمایی از اولین هدر واقعیت ترکیبی خود تأیید نکرده است، یک هنرمند سه بعدی رندرهایی از طراحی دستگاه شایعه شده ایجاد کرده است.

اپل معمولا هیچ جزئیاتی از محصولات معرفی نشده یا عرضه نشده فاش نمی کند و شایعه شده هدست Reality Pro نیز از این قاعده مستثنی نیست. روز چهارشنبه، این شرکت یک پست وبلاگی در سایت توسعه دهندگان اپل با عنوان “Code new worlds” منتشر کرد، در حالی که از توسعه دهندگان خواست تا رویداد Apple Keynote را در 5 ژوئن تماشا کنند و به ورود یک دستگاه AR/VR اشاره کرد. می‌توان انتظار داشت که در روزهای آینده بیشتر درباره هدست واقعیت ترکیبی آینده اپل بشنویم.

apple reality pro رندر ian zelbo 9to5mac apple reality pro

هدست Reality Pro اپل شبیه عینک های اسکی است
اعتبار عکس: 9to5Mac/ Ian Zelbo

رندرهای سه بعدی همچنین ابزار ورودی را که شبیه Digital Crown در سمت راست هدست است، تجسم می کنند. طبق گفته Zelbo، بند Apple Reality Pro همچنین دارای یک گیره در سمت راست است که می تواند مانند Apple Watch از شارژ نیز پشتیبانی کند. مارک گورمن از بلومبرگ قبلا گزارش داده بود که هدست Reality Pro از یک بسته باتری خارجی تغذیه می شود.