اپل مالک پتنت آرندی را به افشای جزئیات توافقنامه مخفیانه در آزمایش گوگل متهم کرد

اپل از یک قاضی فدرال دلاور خواست تا تحریم‌های پولی را علیه آرندی و شرکت حقوقی آن سوزمن گادفری اعمال کند، یک روز پس از اینکه گوگل شکایت 45.5 میلیون دلاری آرندی (تقریباً 44 کرور) را در دادگاه شکست داد که شامل اپل نبود.

این شرکت گفت که آرندی و سوزمن گادفری «انگیزه‌های قوی دارند تا پاکت نامه افشای «سهواً» اطلاعات محرمانه اپل را برای «نفع نهایی رژیم صدور مجوز شاکی و استراتژی دادرسی وکیل شاکی» انجام دهند.

آرندی از چندین شرکت فناوری به دلیل حق اختراع خود شکایت کرده است که مربوط به بازیابی اطلاعاتی مانند نام و آدرس از پایگاه داده و وارد کردن آن در پردازشگرهای کلمه و صفحات گسترده است. این شرکت در سال 2012 از اپل و در سال 2013 از گوگل شکایت کرد و دستگاه های تلفن همراه آنها را به نقض پتنت ها متهم کرد.

سوزمن گادفری قبلاً وکالت آرندی را در پرونده های حقوقی ثبت اختراع دیگر علیه شرکت هایی از جمله اپل، سامسونگ و ال جی داشته است.

اپل از دادگاه خواست تا مبلغ نامشخصی را برای «تخلفات فاحش» تعیین کند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اپل در سال 2021 تحت شرایط محرمانه با آرندی توافق کرد. بایگانی اپل در روز چهارشنبه اعلام کرد که در آزمایش گوگل شرکت کرده است زیرا می‌ترسد که آرندی از اطلاعات تجاری محرمانه‌اش در جریان رسیدگی سوء استفاده کند.

اپل گفت که کارشناس خسارت آرندی شرایط پولی تسویه حساب خود را در جریان بازجویی از شریک Susman Godfrey، Seth Ard، فاش کرده است، و این موضوع قرارداد محرمانه بودن شرکت ها را نقض می کند.

© تامسون رویترز 2023


OnePlus به تازگی اولین تبلت خود را در هند به نام OnePlus Pad عرضه کرده است که تنها در رنگ سبز Halo به فروش می رسد. OnePlus با این تبلت وارد قلمرو جدیدی شده است که تحت سلطه iPad اپل است. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

در پرونده آمده است: “و شاکی همین کار را انجام داد.”

اپل روز چهارشنبه مالک پتنت آرندی SARL را به افشای اطلاعات محرمانه در مورد توافقنامه تسویه حساب بین آنها، از جمله میزان پرداختی اپل، در جریان محاکمه جداگانه آرندی علیه گوگل آلفابت متهم کرد.

وکلای آرندی و نمایندگان اپل و سوزمن گادفری بلافاصله به درخواست‌ها برای اظهار نظر در روز پنجشنبه پاسخ ندادند.