جیو بسته های رومینگ بین المللی را برای جام جهانی فوتبال قطر 2022 معرفی می کند: همه جزئیات

مشترکین جیو می‌توانند با این بسته به داده‌های پرسرعت ۱ گیگابایتی دسترسی داشته باشند که پس از آن نرخ‌های استاندارد PayGo دریافت می‌شود. بسته به مدت 5 روز اعتبار دارد.

روپیه بسته 5122 فقط داده

این بسته دارای زمان مکالمه 500 دقیقه است که شامل تماس های محلی و همچنین تماس های خروجی به هند و 500 دقیقه اضافی برای تماس های ورودی از طریق شبکه و Wi-Fi می باشد. علاوه بر این، کاربران مشترک این بسته به 5 گیگابایت داده و 100 پیامک دسترسی خواهند داشت. مدت اعتبار پک 30 روز می باشد.

روپیه 1122 بسته فقط داده

با شروع جام جهانی فوتبال 2022 قطر از 20 نوامبر، Jio بسته های داده انحصاری را برای کاربران خود رونمایی کرد. همانطور که قبلا ذکر شد، بسته ها را می توان در قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی مورد استفاده قرار داد و می توان آنها را از وب سایت رسمی Jio یا برنامه MyJio خریداری کرد.

Rs. بسته 3999 از Jio با 250 دقیقه زمان مکالمه شامل تماس های محلی و تماس های خروجی به هند و همچنین 250 دقیقه دیگر برای تماس های ورودی در شبکه و Wi-Fi ارائه می شود. مشترکین همچنین 3 گیگابایت دیتا و 100 پیامک با بسته دریافت خواهند کرد. بسته به مدت 30 روز اعتبار دارد.

روپیه 6799 بسته داده، پیامک و تماس صوتی

این بسته به مدت 21 روز پس از دریافت نرخ استاندارد PayGo، به داده های 5 گیگابایتی دسترسی پیدا می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این بسته با اعتبار 15 روز ارائه می شود و شامل 150 دقیقه زمان مکالمه شامل تماس های محلی و تماس های خروجی به هند و همچنین تماس های ورودی از طریق شبکه و Wi-Fi می باشد. کاربران همچنین 1 گیگابایت داده و 100 پیامک با بسته دریافت خواهند کرد.

روپیه 3999 بسته داده، پیامک و تماس صوتی

Reliance Jio پنج بسته رومینگ بین المللی (IR) جدید را به طور انحصاری برای جام جهانی فوتبال آینده 2022 که در قطر برگزار می شود راه اندازی کرده است. کاربران می توانند از این طرح در قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی استفاده کنند. بسته‌های IR را می‌توان به‌عنوان بسته‌های فقط داده یا بسته‌هایی شامل داده، پیامک و تماس صوتی خریداری کرد. بسته های Jio را می توان از طریق وب سایت رسمی Jio یا برنامه MyJio خریداری کرد. Jio اشاره کرده است که فراتر از سقف از پیش تعیین شده، برای تماس های دریافتی، هزینه Re.1 از مشترکین دریافت می شود.

در اینجا پنج بسته IR ارائه شده توسط Jio برای جام جهانی فوتبال آینده قطر 2022 آمده است:

روپیه 1، 599 بسته داده، پیامک و تماس صوتی