ایلان ماسک در بحبوحه خروج مهندس از توییتر، «بالاترین زمان» را جشن گرفت


ایلان ماسک، مالک توییتر، پیامی خوش‌بینانه منتشر کرد و گفت که این شرکت در اواخر پنجشنبه، در روزی که بسیاری از کارمندان تصمیم به ترک شرکت گرفتند، بالاترین میزان استفاده خود را شکست.

به گفته ماسک که گفت در 11 نوامبر بیشترین تعداد کاربران فعال روزانه خود را به ثبت رساند، این دومین بار در یک هفته بود که این شبکه اجتماعی رکوردی را به نام خود ثبت کرد. در پیام دیگری که این هفته منتشر شد، میلیاردر — که هنوز او پس از پذیرفتن کوتاهی «اپراتور توییت» و «اپراتور خط تلفن شکایات»، عنوان شغلی خاصی را در توییتر به خود اختصاص داد – نموداری را منتشر کرد که نشان می‌دهد تعداد کاربران از زمان خرید وی افزایش یافته است. ماسک مدت‌هاست که صحت معیارهای داخلی توییتر را مورد مناقشه قرار می‌دهد و می‌گوید به دلیل فراوانی حساب‌های جعلی یا ربات، این معیارها قابل اعتماد نیستند.

اوایل روز پنجشنبه، توییتر تصمیم گرفت به طور ناگهانی دفاتر خود را ببندد، زیرا بسیاری از کارمندان واکنش منفی به اولتیماتوم ماسک مبنی بر ماندن در یک محیط کاری جدید «سخت‌کوه» یا ترک با سه ماه انفصال نشان دادند. به گزارش بلومبرگ، بسیاری از کارمندان تصمیم به جدایی گرفتند که ابری از سردرگمی ایجاد کرد که مردم همچنان باید به اموال شرکت دسترسی داشته باشند.

پس از اینکه این شرکت تیم اجرایی خود را اخراج کرد و نیمی از نیروی کار خود را در چند روز اول مدیریت ماسک اخراج کرد، عدم اطمینان در مورد توانایی توییتر برای ادامه فعالیت های عادی وجود دارد. رهبر جدید از آن زمان تاکنون چندین تصمیم خود را تغییر داده است، از جمله یادآوری برخی از کارکنان اخراجی که در حال کار بر روی ویژگی هایی بودند که او می خواست اضافه کند.

ماسک همچنین درباره برچسب “رسمی” توییتر که به حساب‌های شرکت‌ها یا نهادهای عمومی شناخته‌شده متصل است، تردید کرده است. ماسک گفت که امضای 8 دلاری او (تقریباً 600 روپیه) اشتراک Blue Verified را تا 29 نوامبر به تعویق انداخته است.

© 2022 بلومبرگ LP


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

جیو بسته های رومینگ بین المللی را برای جام جهانی فوتبال قطر 2022 معرفی می کند: همه جزئیات

سقوط FTX: چگونه شرکت راه خود را برای تبدیل شدن به “تنظیم‌شده‌ترین” ارز رمزنگاری جهان خرید

ویدیوی برگزیده روز

Defunc Home: Killer Combo of Sound and Style





منبع