خدمات 5G جیو در اودیشا راه اندازی شد. Bhubaneswar، ابتدا کاتک کنید تا از شبکه 5G Jio پشتیبانی کنید

“ما با این همه عشقی که Jio در Odisha دریافت کرده است، احساس خوشبختی می کنیم. Jio بیش از دو سوم سهم بازار داده را در اختیار دارد. از هر سه کاربر تلفن هوشمند در Odisha، دو نفر از Jio استفاده می کنند. مهندسان Jio شبانه روز در تلاش هستند تا True 5G را به آنها ارائه دهند. هر فرد در اودیشا به دلیل قدرت دگرگونی این فناوری و مزایای تصاعدی که می تواند ارائه دهد، گفت.

ماه گذشته، Jio از راه‌اندازی خدمات 5G خود در ایندور و بوپال در مادهیا پرادش خبر داد و تنها اپراتور در ایالت است که خدمات 5G را در این شهرها راه‌اندازی می‌کند. این شرکت در آن زمان اعلام کرد، کاربران Jio در شهر ایندور و بوپال به پیشنهاد استقبال از Jio دعوت می شوند تا داده های نامحدود را با سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه و بدون هزینه اضافی تجربه کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

در یک رویداد ویژه در شهر Bhubaneswar پایتخت ایالت، Jio یک منطقه تجربه واقعی 5G ایجاد کرد و مزایای همهجانبه 5G را به نمایش گذاشت.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع یکی از سخنگویان جیو در این انتشار گفت که شبکه جیو 5G به سرعت در سراسر ایالت گسترش خواهد یافت و تا فوریه شهرهای رورکلا، برهامپور، پوری، سامبالپور و بالاسوره را پوشش می‌دهد و متعاقباً تا دسامبر 2023 به همه تحصیلات و تالوکاها خواهد رسید.

Jio روز پنجشنبه خدمات 5G خود را در اودیشا راه اندازی کرد – که با Bhubaneswar و Cuttack شروع شد. Reliance Jio در بیانیه‌ای گفت: «شهر معبد Bhubaneswar و شهر نقره‌ای Cuttack اولین شهرهایی خواهند بود که از امروز خدمات Jio True 5G را دریافت می‌کنند.

این راه اندازی با حضور آشوینی وایشناو وزیر ارتباطات و وزیر آموزش اتحادیه و توسعه مهارت و کارآفرینی دارمندرا پرادان انجام شد. جیو گفت که پرتاب در زمان مناسبی انجام شد، زیرا شهر آماده میزبانی جام جهانی هاکی مردان FIH در اواخر این ماه است.