رندرهای طراحی Vivo V29 Lite 5G لو رفت. می تواند یک نمایشگر منحنی داشته باشد


طبق گزارش‌ها، ویوو سری V گوشی‌های هوشمند خود را با سری گوشی‌های هوشمند Vivo V29 گسترش خواهد داد. Vivo هنوز جزئیاتی را در مورد این تلفن هوشمند فاش نکرده است، با این حال، رندرهای طراحی Vivo V29 Lite 5G توسط یک مشاور افشا شده است. طراحی جلو و پشت گوشی از طریق تصاویر فاش شده به نمایش گذاشته شده است. این گوشی می تواند دارای یک صفحه نمایش خمیده با بریدگی سوراخ پانچ در مرکز باشد. گزینه رنگ گوشی نیز نشان داده شده است. حدس زده می شود که در رنگ مشکی عرضه شود.

Tipster Sudhanshu Ambhore (توئیتر: @Sudhanshu1414) اخیرا به اشتراک گذاشته شده است طراحی ظاهری Vivo V29 Lite 5G از طریق توییتر ارائه می شود. نشان داده شده است که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش خمیده در جلو با یک سوراخ پانچ در مرکز بالا و یک دوربین جلو است. در پشت، تلفن دارای یک جزیره دوربین مستطیلی است که دارای یک دوربین سه گانه پشتی است که در دو ماژول دوربین دایره ای قرار گرفته است. همچنین دیده می شود که دارای فلاش LED در پشت است.

علاوه بر این، این گوشی با برند Vivo در پنل پشتی دیده می شود. لبه سمت راست Vivo V29 Lite می‌تواند یک دکمه پاور و یک دکمه تنظیم صدا داشته باشد، در حالی که در قسمت پایین، دارای پورت USB Type-C و گریل‌های بلندگو است.

پیش از این، مشخصات Vivo V29 Lite 5G نیز به صورت آنلاین فاش شده بود. گفته می شود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس با رزولوشن 1080×2400 پیکسل، نسبت صفحه نمایش 20:9 و نرخ رفرش 120 هرتز است. گفته می شود که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 695 با حداکثر 8 گیگابایت رم پشتیبانی می کند.

برای بخش اپتیک، این گوشی با سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS و سنسور دوربین دوگانه 2 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. در قسمت جلویی، می‌توان از سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی استفاده کرد. علاوه بر این، گفته می شود این گوشی هوشمند به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 44 واتی نیز مجهز شده است. اندازه آن احتمالاً 7.89×74.79×164.24 میلی متر و وزن آن 177 گرم است.


Vivo X90 Pro بالاخره در هند معرفی شد، اما آیا گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت برای سال 2023 نسبت به نسل قبلی خود به ارتقای کافی مجهز شده است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Crypto Market Watch: بیت کوین با سود بالای 27800 دلار معامله می شود. اتر، اکثر آلتکوین ها بازیابی را نشان می دهند





منبع