راه اندازی مجدد BGMI در هند با محدودیت زمانی روزانه برای iOS و اندروید، نقشه جدید Nusa: جزئیات

آخرین بروزرسانی BGMI 2.5 که برای دانلود از طریق فروشگاه Google Play و اپ استور در دسترس است، دارای Nusa است که کوچکترین نقشه بازی تا به امروز است. این در یک محیط گرمسیری تنظیم شده است و دارای خطوط زیپ لاین، ویژگی Super Recall، یک کمان ضربدری تاکتیکی و یک وسیله نقلیه دو سرنشینه خارج از جاده همه‌جانبه است. به گفته کرافتون، هر مسابقه در نوسا هشت دقیقه طول خواهد کشید.

به گفته Krafton، BGMI زمان پخش را برای کاربران هندی بر اساس سن آنها محدود می کند. بازی برای افراد خردسال به سه ساعت در روز محدود می شود، در حالی که کاربران بالای 18 سال می توانند تا 6 ساعت بازی کنند. ناشر می گوید که بازی همچنان به محدود کردن هزینه های روزانه برای گیمرهای زیر 18 سال ادامه می دهد و تأییدیه والدین نیز همچنان برقرار است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع روز دوشنبه، Krafton از راه اندازی مجدد BGMI در هند خبر داد، دو روز پس از آن که به کاربران اندروید اجازه داد تا بازی را از قبل بارگذاری کنند. هر دو کاربران iOS و Android اکنون می توانند BGMI را به ترتیب از طریق اپ استور و پلی استور دانلود کنند، اما Krafton می گوید که قابلیت پخش به صورت مبهم خواهد بود و کاربران می توانند طی 48 ساعت به صورت مرحله ای وارد سیستم شوند.

BGMI روز دوشنبه در هند دوباره راه اندازی شد و بازی محبوب بتل رویال اکنون تقریباً یک سال پس از ممنوعیت آن در این کشور می تواند بر روی تلفن های هوشمند iOS و Android بازی شود. توسعه دهنده Krafton می گوید که محدودیت هایی را برای بازی Battlegrounds Mobile India با محدودیت های زمانی روزانه اعمال کرده است. آخرین آپدیت بازی – اولین بروزرسانی که از ژوئن سال گذشته ارائه شد – نقشه جدیدی را بر اساس یک جزیره کوچک تفریحی واقع در یک منطقه گرمسیری همراه با رویدادهای جدید درون بازی و به روز رسانی نقشه های کلاسیک در بازی به ارمغان می آورد.

وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات (MeitY) پس از رسیدگی و رعایت مسائل مربوط به مکان سرور و امنیت داده، به BGMI یک “تأیید آزمایشی” سه ماهه دریافت کرد. MoS IT Rajeev Chandrasekhar اعلام کرد در اوایل این ماه، دولت این مسائل را به همراه نگرانی‌های مربوط به اضافه شدن گیمر و آسیب کاربران طی سه ماه آینده در دوره “آزمایشی” بررسی خواهد کرد.