مشخصات پوستر لو رفته هواوی Enjoy 60 قبل از عرضه در 23 مارس


هواوی Enjoy 60، یک گوشی هوشمند میان رده آینده هواوی، انتظار می‌رود در 23 مارس در کنار پرچمداران سری هواوی P60 و Huawei Mate X3 عرضه شود. در حالی که هواوی Enjoy 60 ادعایی در روزهای اخیر در معرض افشای اطلاعات، شایعات و نکات مختلفی قرار گرفته است، در مورد طراحی این گوشی هوشمند صحبت زیادی نشده است. با این حال، جدیدترین پوستر فاش شده، که توسط یک مشاور به اشتراک گذاشته شده است، طراحی گوشی هوشمند را به نمایش گذاشته و در عین حال برخی از مشخصات کلیدی را نیز فاش می کند.

یک منبع اطلاعاتی به وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo مراجعه کرد تا پوستر تبلیغاتی لو رفته گوشی هوشمند پایه آینده را به اشتراک بگذارد. در پوستر، Huawei Enjoy 60 با پشتی کمی خمیده دیده می شود. همچنین به نظر می رسد پوستر تبلیغاتی نشان می دهد که این گوشی می تواند توسط یک باتری نسبتاً بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 22.5 واتی پشتیبانی شود.

گزارش قبلی HuaweiCentral پیشنهاد کرده بود که این گوشی هوشمند دارای سه گزینه رنگی Magic Night Black، Dawn Gold و Ice Crystal Blue باشد. این گوشی هوشمند از یک LCD قطره آب 6.75 اینچی بهره می برد که می تواند وضوح 1600×720 پیکسل و نرخ تجدید 90 هرتز را ارائه دهد.

ظاهراً گوشی هوشمند سطح پایه، Huawei Enjoy 60، با پشتیبانی از 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار خواهد گرفت.

از نظر اپتیکی، هواوی Enjoy 60 می‌تواند از یک دوربین دوگانه پشتی با یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی بهره‌مند شود. گفته می شود برای سلفی، این گوشی هوشمند دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که در یک بریدگی تراز مرکزی در بالای نمایشگر قرار گرفته است. همچنین شایعه شده است که این دستگاه به یک پردازنده Kirin سطح پایه مجهز شده است که می تواند Kirin 710A SoC باشد.

به نظر می رسد مارس 2023 زمان بسیار شلوغی برای هواوی باشد زیرا سازنده چینی گوشی های هوشمند نیز در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند تاشو Huawei Mate X3 در کنار سری Huawei P60 است. رویداد پرتاب در 23 مارس تایید شده است.


پس از مواجهه با بادهای مخالف در هند در سال گذشته، شیائومی قرار است در سال 2023 رقابت را به عهده بگیرد. برنامه های این شرکت برای سبد محصولات گسترده و تعهد آن به ساخت در هند در این کشور چیست؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

PhonePe 200 میلیون دلار سرمایه گذاری از Walmart در جمع آوری کمک های مداوم خود جمع آوری می کند





منبع