معامله بایننس برای خرید دیجیتال Voyager ورشکسته با اعتراض SEC ایالات متحده مواجه شد: همه جزئیات

ماه گذشته، کمیته سرمایه گذاری خارجی ایالات متحده در ایالات متحده (CFIUS) گفت که بررسی آن می تواند این معامله را به تاخیر بیاندازد یا مانع از آن شود.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

بین سال‌های 2021 و 2022، بخش کلی ارزهای دیجیتال بیش از 2 تریلیون دلار (تقریبا 1,65,74,700 کرور) از دست داد. جنگ روسیه و اوکراین، رکود اقتصادی پس از همه‌گیری کووید-19، حملات هک مکرر، و سقوط پروژه‌های ارزهای دیجیتال امیدوارکننده مانند LUNA و FTX باعث کاهش مشارکت سرمایه‌گذاران در این بخش شد.

تحت فشار بازار، شرکت هایی مانند CryptoCom و Binance در میان تعدادی دیگر به کاهش نیروی کار خود متوسل شدند، شرکت هایی مانند BlockFi، Celsius و Voyager Digital اعلام ورشکستگی کردند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

وکلای Voyager و Binance.US بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

طبق این پرونده، قرارداد خرید جزئیاتی در مورد توانایی صرافی رمزارز برای بستن معامله ندارد و بر اساس پرونده، اطلاعات بیشتری در مورد ماهیت عملیات تجاری شرکت پس از معامله درخواست کرده است.

در اواخر ماه دسامبر، بایننس پس از فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX، تعداد زیادی برداشت را ثبت کرد، که در اثر بحران نقدینگی تسلیم شد. در آن زمان، Changpeng Zhao، مدیرعامل این شرکت در حالی که تلاش می‌کرد سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را آرام کند، این را «رفتار عادی بازار» نامید.

دادگاه ورشکستگی روز چهارشنبه نشان داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اعتراض محدودی به پیشنهاد 1 میلیارد دلاری (تقریباً 8250 کرور روپیه) Binance.US برای خرید وام‌دهنده ارز دیجیتال ورشکسته Voyager Digital ارائه کرده است. رگولاتور به عدم درج اطلاعات لازم در بیانیه افشای Binance.US اشاره کرد.

بایننس توسط دادستان های ایالات متحده مورد تحقیقات پولشویی قرار گرفته است. Binance.US، مستقر در پالو آلتو کالیفرنیا، گفته است که صرافی آمریکایی جداگانه آن “کاملا مستقل” از پلتفرم اصلی Binance است.