نینتندو پیش بینی سود سالانه خود را با ین ضعیف تر افزایش داد و 6.68 میلیون واحد سوییچ را در شش ماه فروخت

نینتندو برای منعکس کننده کاهش شدید ارزش پول ژاپن در سال جاری، فرض خود را برای نرخ دلار به ین از 115 به 135 تغییر داد.

در آن زمان، شرکت بازی سازی مستقر در کیوتو گفته بود که انتظار دارد خرید “از اواخر تابستان تا پاییز” بهبود یابد و پیش بینی خود را برای فروش 21 میلیون دستگاه در سال تا پایان مارس 2023 حفظ کرد، رقمی که اکنون به 19 تغییر یافته است. میلیون واحد

در ماه آگوست، نینتندو اعلام کرد که این شرکت در سه ماهه آوریل تا ژوئن 23 درصد کمتر از یک سال قبل به دلیل کمبود تراشه، کنسول سوییچ فروخته است.

نینتندو پیش‌بینی سود سالانه خود را در روز سه‌شنبه ۱۸ درصد افزایش داد زیرا کاهش ین به سازنده بازی‌های ویدیویی ژاپنی کمک کرد تا فروش کنسول سوییچ را کندتر از حد انتظارش جبران کند. این شرکت که حدود 80 درصد از درآمد خود را در خارج از کشور به دست می آورد، انتظار دارد سود خالص آن برای سال منتهی به مارس 2023 به 400 میلیارد ین (تقریباً 22200 کرور) برسد که از پیش بینی قبلی 340 میلیارد ین (تقریباً روپیه) بیشتر است. 18900 کرور).

نینتندو در شش ماه منتهی به 30 سپتامبر، 6.68 میلیون دستگاه از کنسول سوییچ خود را فروخت که نسبت به سال قبل 8.28 میلیون دستگاه کاهش یافته است. این کنسول در ششمین سال حضور خود در بازار است.

این شرکت در ماه سپتامبر اعلام کرد که آخرین عنوان “Splatoon” خود، که در آن بازیکنان درگیر یک نبرد با چمن جوهری هستند، بیش از 3.45 میلیون دستگاه در ژاپن در سه روز پس از عرضه در 9 سپتامبر فروخت که بالاترین فروش داخلی آن در تاریخ است.

خالق عناوین پرفروشی مانند Super Mario Bros و Legend of Zelda پیش بینی فروش کنسول سوییچ خود را برای سال تجاری از 21 میلیون به 19 میلیون واحد کاهش داد.

بر اساس نظرسنجی Refinitiv از 21 تحلیلگر، پیش بینی جدید همچنان کمتر از پیش بینی اجماع 463 میلیارد ین (تقریباً 25800 کرور) سود است.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع