همکاری NBCUniversal و JioCinema Strike برای آوردن محتوای Peacock به پلتفرم استریم هند

تمام محتوای NBCUniversal به زودی برای پخش در JioCinema در دسترس خواهد بود. Viacom18 و NBCU شرکت Reliance یک همکاری چند ساله را در روز دوشنبه اعلام کردند که از ماه آینده – ژوئن 2023 – اجرایی می شود و JioCinema به عنوان مقصد کاتالوگ فیلم ها و سریال های تلویزیونی یونیورسال در هند خدمت می کند. این برنامه‌نویسی در یک مرکز با نام تجاری Peacock در دسترس خواهد بود، که برای کسانی که مشترک ردیف SVOD Premium جدید JioCinema هستند قابل دسترسی است. این طرح ارزش ریالی دارد. 999 سالانه و درست اوایل این ماه پخش شد زیرا پخش کننده محتوای انتخابی HBO را به پلتفرم آورد.

«این مشارکت از دسترسی و تخصص JioCinema برای معرفی مخاطبان هندی به برند Peacock و مجموعه NBCU استفاده می کند، در حالی که JioCinema جایگاه خود را به عنوان بزرگترین سرویس OTT در بازار تثبیت می کند که اکنون با حجم بی سابقه ای از بهترین فیلم ها و سریال های کلاس تقویت شده است. NBCU،” در پایان این اطلاعیه. امیدواریم افزودن محتوای NBCUniversal به JioCinema همچنین با یک به‌روزرسانی رابط کامل همراه باشد که به علاوه تنظیمات شخصی‌سازی شده مانند اندازه زیرنویس، گزینه پخش رزومه، و امکان رای منفی عناوین، پیمایش در محتوای مورد نظر را آسان‌تر می‌کند. شما به آن علاقه ندارید – شبیه به نتفلیکس.

مجموعه‌های اصلی Peacock مانند بازسازی Bel-Air، Pitch Perfect: Bumper in Berlin، و The Calling، درام تحقیقی از برنده جایزه امی، David E. Kelley، نیز از جمله پیشنهادات اینجا هستند. طرفداران تلویزیون واقعیت نیز با برنامه‌های محبوبی مانند خانه‌دارهای واقعی بورلی هیلز و خانواده کارما شروع می‌کنند که هفت دوست هندی-آمریکایی را دنبال می‌کنند که سعی می‌کنند سبک زندگی میامی را با تربیت سنتی خود متعادل کنند.

در این اطلاعیه همچنین به نسخه‌های جدیدی مانند Fast X و The Super Mario Bros. در کنار فیلم آتی کریستوفر نولان اشاره شده است. اوپنهایمر انتظار می رود همه این فیلم در آینده به پلتفرم استریمینگ بیاید.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

مجموعه NBCUniversal شامل محتوای برندهایی مانند Universal Television، UCP، Universal International Studios، Sky Studios، DreamWorks Animation، Universal Pictures، Focus Features و غیره است. کمدی های کتابخانه بزرگ NBCU مانند The Office، Suits، Downtown Abbey، و Parks and Recreation نیز بخشی از این معامله هستند. برخی از این نمایش‌ها، به‌ویژه The Office به رهبری استیو کارل و Downton Abbey به رهبری میشل داکری، در حال حاضر برای پخش در Prime Video نیز در دسترس هستند، بنابراین در حال حاضر، مشخص نیست که آیا به زودی از پلتفرم استریم آمازون ناپدید می‌شوند یا خیر.

وعده‌های مشابهی در طول قرارداد HBO داده شد، اما با نزدیک شدن به ماه می، کاتالوگ Premium JioCinema تعدادی از عناوین از جمله صلح طلب و Euphoria – آنها هنوز تا به امروز گم شده اند. من توصیه می‌کنم این وعده‌های محتوایی را با نگرش شک‌آمیز انجام دهید – یا بهتر است بگوییم، منتظر بمانید تا افراد آنلاین نظرات اولیه را ارائه دهند، یا خودتان آن‌ها را در کاتالوگ ببینید.

در حال حاضر، تاریخ مشخصی برای دسترسی به محتوای NBCUniversal در JioCinema وجود ندارد. قیمت برای طرح پریمیوم روپیه تعیین شده است. 999، که شامل سایر محتوای ممتاز مانند پیشنهادات HBO نیز می شود.

جالب است که ببینیم هاب جدید Peacock/NBCUniversal چگونه ساخته شده است، با توجه به اینکه HBO فعلی برند مناسبی ندارد و محتوای آن به سادگی در قسمت Premium فهرست شده است. پیدا کردن محتوای HBO از صفحه اصلی حتی سخت‌تر است، جایی که دسته‌بندی‌هایی را تحت عناوین عمومی مانند «بهترین‌های هالیوود» و «تحسین‌شده منتقدان» دریافت می‌کند – در میان تمام محتوای هندی که JioCinema ارائه می‌کند گم شده است. JioCinema در زمان راه اندازی، وعده فیلم های نمادینی مانند گربه چکمه پوش: آخرین آرزو، ترسناک علمی تخیلی را داده است. M3GAN، فرنچایز ژوراسیک، شرک فیلم، و بیشتر.