سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا ضبط ویدیوی پرتره 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را ارائه می‌کند

گلکسی اس 23 اولترا دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD Dynamic AMOLED 2X است که نرخ به روز رسانی پویا تا 120 هرتز دارد. گفته می شود که این دستگاه از یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 2، همراه با 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR5 پشتیبانی می کند. گفته می شود که این گوشی در گزینه های حافظه 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی نیز عرضه خواهد شد. این گوشی می تواند توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی شود که از شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند.

سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked 2023 خود را در تاریخ 1 فوریه میزبانی خواهد کرد. این رویداد شاهد عرضه گوشی های هوشمند جدید سری گلکسی S خواهد بود و از ساعت 11:30 شب به وقت تهران آغاز می شود و از طریق کانال های اجتماعی رسمی شرکت پخش می شود. این شرکت قبلاً شروع به پذیرش پیش رزرو برای گوشی های هوشمند پرچمدار آینده Galaxy S در هند کرده است. کاربران می توانند با پرداخت توکن روپیه گوشی را از قبل رزرو کنند. 1999.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

خبرساز معروف Ice universe (UniverseIce@) در Weibo ادعا کرد که Galaxy S3 Ultra آینده دارای حالت ویدیوی پرتره بهبود یافته خواهد بود. طبق گفته‌ی سازنده، این گوشی می‌تواند ویدیوهای پرتره را با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. اگر این فاش درست باشد، آنگاه ارتقاء یافته نسبت به Galaxy S22 Ultra است. نسخه قبلی تنها می تواند ویدیوهای پرتره فول اچ دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین گفته می شود که تفکیک بین سوژه و پس زمینه در دستگاه آینده بهتر است. او همچنین ادعا می کند که کنترل حرارتی گوشی هوشمند “نسبتا خوب” است.

مشخصات دوربین گلکسی اس 23 اولترا مدتی است که در حال گسترش است. انتظار می‌رود این گوشی مجهز به دوربین چهارگانه پشتی باشد که توسط سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی با لنز f/1.7 و پشتیبانی از OIS (تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال) هدایت می‌شود. تنظیمات دوربین همچنین می تواند شامل یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین 10 مگاپیکسلی تله فوتو باشد. برای عکس های سلفی، ممکن است یک سنسور 12 مگاپیکسلی در جلو وجود داشته باشد.

اولین رویداد Unpacked سامسونگ در سال جاری، جایی که سری گلکسی S23 باید در آن رونمایی شود، برای 1 فوریه برنامه ریزی شده است. اکنون افشای جدیدی به مشخصات دوربین Galaxy S23 Ultra اشاره می کند. انتظار می رود گوشی هوشمند پرچمدار کیفیت فیلمبرداری پرتره را بهبود بخشد. گفته می شود که گلکسی اس 23 اولترا ویدیوهای پرتره را با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه (فریم بر ثانیه) می گیرد. گفته می شود این گوشی به یک دوربین پشتی چهارگانه 200 مگاپیکسلی مجهز شده است. انتظار می‌رود که این گوشی از نسخه‌ی ویژه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 SoC استفاده کند.

اخیرا، منبع اطلاعاتی همچنین گفته است که گلکسی اس 23 اولترا با دوربین «دید در شب» عرضه خواهد شد.