ساعت هوشمند Zebronics Drip با بیش از 100 حالت ورزشی، ردیابی SpO2 در هند راه اندازی شد: همه جزئیات

Zebronics Drip با چهار بازی داخلی، هشت رابط کاربری منو و عملکرد اعلان برای چند برنامه در گوشی هوشمند شما راه اندازی شده است. این ساعت هوشمند همچنین از عملکرد دسترسی سریع برای برنامه های پرکاربرد برخوردار است و همچنین گزینه های منوی دوگانه را برای همه برنامه های داخلی دریافت می کند. Zebronics ادعا کرده است که عمر باتری این ساعت به طور متوسط ​​تا 5 روز است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع ساعت هوشمند Drip جدید از Zebronics برای خرید با گزینه های مختلف بند در آمازون موجود است. ساعت هوشمند با بند سیلیکونی با قیمت اولیه 1000 تومان به بازار عرضه شد. 1999 و با MRP روپیه. 6499. از سوی دیگر، نسخه بند فلزی ساعت هوشمند با قیمت مقدماتی 200 روپیه روانه بازار شده است. 2,399 و با MRP روپیه. 6999. در حال حاضر برای خرید در پنج رنگ موجود است – آبی، بژ، مشکی در بند سیلیکونی و نقره ای، مشکی در بند فلزی.

مشخصات Zebronics Drip

Zebronics Drip دارای یک صفحه نمایش لمسی مربعی 1.7 اینچی است که این شرکت ادعا می کند “بسیار روشن و زنده” است و می تواند به راحتی در زیر نور مستقیم خورشید استفاده شود. این ساعت هوشمند دارای فریم فلزی با استاندارد IP67 است. همچنین یک بلندگو و میکروفون داخلی برای عملکرد تماس بلوتوث دریافت می کند. Drip با پشتیبانی از دستیار صوتی ارائه می شود که می تواند سیری یا دستیار گوگل را در گوشی هوشمند کاربر فعال کند.

ساعت هوشمند جدید همچنین دارای حالت مدیتیشن، پایش ضربان قلب، ردیابی SpO2 و نظارت بر فشار خون با حسگرهای داخلی است. داده های مربوط به سلامت را می توان مستقیماً در ساعت هوشمند یا از طریق برنامه همراه در تلفن هوشمند کاربر مشاهده کرد. Zebronics Drip همچنین مراحل، کالری و مسافت را ردیابی می کند. همچنین دارای بیش از 100 حالت ورزشی برای انتخاب است.

ساعت هوشمند Zebronics Drip در روز سه‌شنبه، 5 ژوئیه در هند عرضه شد. این ساعت هوشمند با عملکرد تماس بلوتوث و چندین ویژگی تناسب اندام ارائه می‌شود. این گجت پوشیدنی دارای صفحه نمایش 1.7 اینچی است و کاربران می توانند با بالا بردن مچ دست خود و بررسی اعلان ها، صفحه نمایش را بیدار کنند. ساعت هوشمند Drip دارای بدنه فلزی مقاوم در برابر آب IP67 با نظارت بر ضربان قلب، ردیابی SpO2 و اندازه‌گیری فشار خون است. در حال حاضر برای خرید در آمازون در رنگ های مختلف و دو نوع موجود است. دارای 10 والپیپر داخلی و چندین گزینه سفارشی سازی است.

قیمت و در دسترس بودن Zebronics Drip