معرفی Redmi K50i 5G در هند تایید شد. تاریخ فروش، رنگ، گزینه‌های ذخیره‌سازی لو رفت

از آنجایی که گمان می‌رود Redmi K50i 5G نسخه‌ای با برند جدید Redmi Note 11T Pro باشد، باید مشخصات مشابهی داشته باشد. این گوشی می تواند دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس IPS با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی از Dolby Vision باشد. این گوشی می‌تواند دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 8100 SoC، تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و همچنین سنسورهای ثانویه ۸ و ۲ مگاپیکسلی باشد. در جلو، دوربین 16 مگاپیکسلی را می توان دریافت کرد. ممکن است باتری 5080 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع تا 67 وات داشته باشد.

Redmi Note 11T Pro در چین با رم 6 گیگابایتی + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در رنگ های نقره ای اتمی، تاریکی نیمه شب و آبی زمانی عرضه شد.

مشخصات Redmi K50i 5G (مورد انتظار)

عرضه Redmi K50i 5G در هند برای 20 ژوئیه تایید شده است. گزارش جدیدی همچنین اطلاعاتی در مورد فروش این گوشی هوشمند در هند، گزینه های رنگی و همچنین انواع فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. این خبر چند روز پس از آن منتشر می‌شود که سری Redmi K توسط این شرکت مورد انتقاد قرار گرفت و ظاهراً گوشی هوشمند در وب‌سایت صدور گواهینامه اداره استانداردهای هند (BIS) مشاهده شد. یک منبع آگاه ادعا کرده بود که Redmi K50i 5G می تواند یک نسخه تغییر نام تجاری از Redmi Note 11T Pro باشد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Chrome برای Windows، Linux، macOS، Android با رفع آسیب‌پذیری‌ها از جمله نقص روز صفر به‌روزرسانی شد

فایل‌های دیجیتال Voyager برای هفته ورشکستگی پس از تعلیق برداشت‌ها، معاملات و سپرده‌ها





منبع

اخیرا، Redmi K50i 5G در فهرست BIS مشاهده شد و Redmi تأیید کرده بود که این شرکت به زودی گوشی‌های هوشمند سری K را در هند عرضه خواهد کرد.


ردمی رسما اعلام کرده است تایید شده از طریق توییتی مبنی بر اینکه K50i در تاریخ 20 ژوئیه در هند عرضه می شود. گزارشی از Pricebaba با استناد به یک منبع اطلاعاتی مورد اعتماد ادعا می کند که Redmi K50i 5G از 22 جولای به فروش می رسد. این گزارش همچنین ادعا می کند که این تلفن در دو نسخه با نسخه پایه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. نسخه پیشرفته دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. تا آنجا که به گزینه های رنگ مربوط می شود، گفته می شود این گوشی هوشمند در گزینه های آبی فانتوم، مشکی مخفی و نقره ای سریع عرضه می شود.