اتحادیه اروپا پیش‌نویس قوانینی را تحت قانون انعطاف‌پذیری سایبری برای ارزیابی خطرات امنیت سایبری در دستگاه‌های هوشمند پیشنهاد می‌کند.

این قانون ابتدا توسط اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا در سپتامبر 2021 اعلام شد. این گام در جهت ایمن سازی محصولات دیجیتال برای مصرف کنندگان در سراسر اتحادیه اروپا برداشته شده است. عدم رعایت قوانین می تواند جریمه ای تا سقف 15 میلیون یورو یا تا 2.5 درصد از کل گردش مالی جهانی را برای شرکت ها در پی داشته باشد.

وستاگر همچنین شرکت ها را تشویق کرد تا از این قوانین ارزیابی خطرات امنیت سایبری پیروی کنند زیرا می تواند تا 290 میلیارد در آنها صرفه جویی کند. اتحادیه اروپاros سالانه در حوادث سایبری.

پیش نویس قوانین، قبل از تبدیل شدن به یک قانون، باید مورد توافق قرار گیرد با اتحادیه اروپا کشورها و اتحادیه اروپا قانونگذاران


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

اتحادیه اروپا (EU) مجموعه ای از قوانین پیش نویس را برای ارزیابی خطرات امنیت سایبری برای همه دستگاه های هوشمند متصل به اینترنت اجباری اعلام کرده است. این گام در بحبوحه نگرانی های فزاینده در مورد حملات سایبری برداشته شده است. بر اساس قانون جدید پیشنهادی، معروف به قانون مقاومت سایبری، کمیسیون اروپا همچنین می‌تواند جریمه‌ای تا سقف 15 میلیون یورو (نزدیک به 120 کرور) یا تا 2.5 درصد از گردش مالی جهانی خود را برای همه شرکت‌هایی که از رعایت قوانین خودداری کنند وضع کند. قوانین.

اتحادیه اروپا برای ارزیابی خطرات امنیت سایبری همه دستگاه‌های هوشمند متصل به اینترنت – از جمله لپ‌تاپ، یخچال، ساعت هوشمند – را سخت‌گیر کرده است. در صورت بروز هر گونه خطایی، شرکت ها نیز موظف به رفع آنها بر اساس قانون جدید مقاومت سایبری هستند. مارگرت وستاگر، رئیس دیجیتال اتحادیه اروپا، در بیانیه‌ای که اوایل امروز منتشر شد، گفت: «این (قانون) مسئولیت را در جایی که تعلق دارد، قرار می‌دهد. با آنهایی که محصولات را در بازار عرضه می کنند.

بر اساس قانون جدید، تولیدکنندگان باید ارزیابی کنند امنیت سایبری خطرات روی محصولاتشان در صورت بروز هر گونه ایراد، شرکت ها باید روش های مناسبی را برای رفع مشکلات اتخاذ کنند. علاوه بر این، آنها نیز موظف به اطلاع رسانی هستند اتحادیه اروپا امنیت سایبری آژانس حوادث سایبری ENISA بادر 24 ساعت و زمانی که آنها در مورد آن آگاه شوند.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

پیامدهای ادغام اتریوم: در اینجا نحوه تأثیر ارتقاء بر روی کاربران عادی آمده است





منبع