اسنپ ​​چت لنز “AR Pichkari” را برای جشن گرفتن هولی 2024 با دوستان منتشر کرد: چگونه کار می کند

اسنپ ​​چت یک لنز جدید «AR Pichkari» را به موقع برای Holi 2024 معرفی کرده است. پلتفرم اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیو مبتنی بر موبایل نشان می‌دهد که این لنز توسط یک توسعه‌دهنده شخص ثالث توسعه یافته است و به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود، دوستان خود را با رنگ‌های مجازی بپاشند. دوربین عقب، شبیه سازی استفاده از پیچکاری (تفنگ آبی) که برای جشن گرفتن جشن هولی استفاده می شود. این یکی از چندین لنز ارائه شده توسط اسنپ چت است که از فناوری واقعیت افزوده (AR) استفاده می کند تا به کاربران امکان تعامل با محیط اطراف خود را بدهد.

با توجه به جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت، لنز جدید AR Pichkari توسط Ronin Labs توسعه یافته است و در دسترس همه کاربران این پلتفرم است. مانند سایر لنزهای AR در اسنپ چت، کاربران می توانند لنز AR را از طریق نوار جستجو در برنامه اسنپ چت جستجو کنند. همچنین می توانید روی این لینک کلیک کنید، که باید مستقیماً شما را به لنز AR Pichkari برساند.

snapchat ar pichkari lens snapchat

لنز AR Pichkari Snapchat توسط Ronin Labs ساخته شده است

هنگامی که لنز AR Pichkari را انتخاب کردید، می توانید به دوربین پشتی اسنپ چت بروید و آن را به سمت دوستان خود بگیرید. این برنامه از AR برای شناسایی مکان دوست شما در منظره یاب استفاده می کند و شروع به پاشیدن رنگ های مجازی به آنها می کند. هنگامی که تلفن خود را حرکت می دهید، جریان نیز تحت تأثیر قرار می گیرد، مانند استفاده از پیچکاری.

می‌توانید از فیلتر AR Pichkari برای جابجایی و اسپری کردن رنگ‌های هولی برای دوستان خود استفاده کنید. نواری نیز در سمت چپ صفحه نمایش داده می شود که میزان رنگ باقی مانده را به شما نشان می دهد. تقریباً در نیمه راه، پیام “هولی های!” بر اساس جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط اسنپ چت، بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

لنز AR Pichkari اسنپ چت در حال حاضر برای استفاده در پلتفرم پیام‌رسانی پیش از هولی 2024 در دسترس است و باید در روزهای آینده برای همه کاربران در دسترس باشد. همچنین می‌توانید با قرار دادن دوربین اسنپ خود (دوربین درون‌برنامه) به سمت Snapcode در تصویر بالا در تلفن‌های هوشمند iOS و Android که به آخرین نسخه برنامه به‌روزرسانی شده‌اند، به لنز AR دسترسی پیدا کنید.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

منبع