مجموعه راه اندازی سری 3 Vivo X Fold برای 26 مارس؛ طراحی آشکار شد، ویژگی های کلیدی مورد آزار قرار گرفت

سری Vivo X Fold 3 به زودی در چین عرضه خواهد شد. این مجموعه شامل Vivo X Fold 3 و Vivo X Fold 3 Pro خواهد بود. افشای اطلاعات و گزارش های قبلی برخی از مشخصات کلیدی گوشی های ادعا شده را نشان می دهد. اکنون، این شرکت تاریخ عرضه این سری را تایید کرده است و یک مقام ارشد نیز برخی از ویژگی های مهم گوشی ها از جمله طراحی و گزینه های رنگی آن را به نمایش گذاشته است. خط تاشو به سبک کتاب نیز تأیید شده است که در کنار یک ساعت هوشمند جدید و یک هدفون جدید TWS عرضه می شود.

یک بنر در وب‌سایت Vivo China و یک پست در Weibo تأیید می‌کند که سری Vivo X Fold 3 طی رویدادی در تاریخ 26 مارس ساعت 19 به وقت محلی (4:30 بعد از ظهر به وقت محلی) در مرکز نمایشگاه جهانی شانگهای در چین رونمایی می‌شود. Vivo Watch 3، Vivo TWS 4 و Vivo Pad 3 Pro نیز قرار است در کنار گوشی های هوشمند تاشو معرفی شوند.

طراحی خط تولید Vivo X Fold 3 در اطلاعیه های تاریخ عرضه به نمایش گذاشته شده است. معاون Vivo، Jia Jingdong نیز تصاویر تبلیغاتی از این تلفن ها را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد مدل ها حداقل در دو رنگ – سیاه و سفید در دسترس خواهند بود.

vivo x fold 3 vivo inline xfold3

یک مدل سری Vivo X Fold 3 در رنگ مشکی
اعتبار عکس: Weibo/ Jia Jingdong

این مقام رسمی ادعا کرده است که گوشی‌های سری Vivo X Fold 3 «نازک‌ترین و سبک‌ترین» گوشی‌های تاشو پرچم‌دار تا کنون خواهند بود و از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام قدرت خواهند گرفت. مدل پرو دارای صفحه نمایش 8.03 اینچی سامسونگ E7، تراشه تصویربرداری V3 ویوو و دوربین 50 مگاپیکسلی با پشتوانه زایس است، مشابه آنچه در سری Vivo X100 دیده می شود.

سری Vivo X Fold 3 به زبان طراحی «Armor Feather» برای گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز خواهد شد. ادعا می شود که آنها اولین تاشو جهان هستند که دارای گواهینامه ضد ریزش پنج ستاره SGS هستند. مقامات Vivo تأیید کردند که این مدل ها همچنین دارای رتبه IPX8 برای مقاومت در برابر پاشش آب هستند.

به گفته مدیر اجرایی این شرکت، گوشی های Vivo X Fold 3 دارای سیستم باتری «اقیانوس آبی» هستند که گفته می شود عمر باتری طولانی تری را به کاربران ارائه می دهد. همچنین گفته می شود که این گوشی ها به مدل هوش مصنوعی «قلب آبی» Vivo مجهز شده اند.

افشای اطلاعات قبلی ادعا کرده بود که گوشی‌های هوشمند Vivo X Fold 3 سبک‌تر از مدل‌های iPhone 15 Pro یا iPhone 15 Pro Max هستند که به ترتیب 187 گرم و 221 گرم وزن دارند. گوشی‌های آینده احتمالاً با سیستم‌عامل OriginOS 4 مبتنی بر اندروید 14 عرضه می‌شوند. برای اپتیک، سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور دوم 50 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دوربین پریسکوپ 64 مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS). انتظار می‌رود باتری‌های 5500 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی از آن‌ها پشتیبانی کنند.

قیمت وانیلی Vivo X Fold 3 در چین 7999 یوان (تقریباً 92100 روپیه) است، در حالی که مدل Pro ممکن است از 9999 یوان (تقریباً 115100 روپیه) شروع شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

منبع